Gå til innhold

Heath Ledger er død!

Geir M

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan vi tro at de legger til en liten hyllest i form av tekst eller noe lignende i slutten eller begynnelsen av The Dark Knight?

Det skal i alle fall bli stående applaus fra min side :yes:

Irriterer meg den overskriften seher.no hadde i går. Heath funnet død - funnet hjemme hos Mary Kate Olsen. :dontgetit: Går det ann å ha mer innkompetente idioter i redaksjonen? Var det ikke stor nok nyhet så de måtte slenge på at det var hos en avdanka barnestjerne? :hrm:

Lenke til kommentar

Argh, noen folk skulle ikke hatt tilgang på noe sterkere enn Sana Sol. Det verste er nesten at nå, etter den rollen han sannsynligvis leverer i Dark Knight, er det ikke umulig at stakkaren blir det største som har hendt goth-folket siden Brandon Lee. Den første sutrepungen jeg ser med Joker-t-skjorte får seg en på snørra (sannsynligvis bare et stygt blikk, men det er ikke like tøft å skrive det).

Lenke til kommentar

Faren har kommentert dødsfallet:

We, Heath's family, confirm, the very tragic, untimely and accidental passing of our dearly loved son, brother and doting father of Matilda. He was found peacefully asleep in his New York apartment by his housekeeper at 3:30 p.m. U.S. time.

We would like to thank our friends and everyone around the world for their well wishes and kind thoughts at this time. Heath has touched so many people on so many different levels during his short life but few had the pleasure of truly knowing him.

He was a down to earth, generous, kind-hearted, life-loving and selfless individual who was extremely inspirational to many. Please now respect our families need to grieve and come to terms with our loss privately.

Lenke til kommentar
Er det noe "galt" med meg som ikke gråter eller syns det er "fælt" at en kjendis har dødd?

Jeg er mere i "could not care less"-modus når det gjelder det. Er vel bare en grusom, kald og kynisk potensiell massemorder jeg, da.

Ikke bare deg. Eneste jeg synes er kjipt er at det kanskje gjør det vanskeligere for en oppfølger til "The Dark Knight".

Lenke til kommentar

shit san, så det når jeg tok min daglige tur innom imdb,

han var liksom ikke den karen man forventet bare skulle dø.

Chris penn ja, men ikke Heath Ledger.

han var ikke noe favoritt, men han gjorde alltid gode roller. og jeg tror han kunne blitt virklig stor når han fikk litt flere år under belte

RIP

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...