Exclusive Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Dette var en sjokkerendes melding og våkne til. Huff, triste saker. R.I.P. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Herregud, et stort sjokk. Han var en glimrende skuespiller med en stor fremtid foran seg. RIP. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Huh. Dette var dagens dagens sjokkmelding. Fikk vite det nettopp på NRK P3 nyhetene. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan vi tro at de legger til en liten hyllest i form av tekst eller noe lignende i slutten eller begynnelsen av The Dark Knight? Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan vi tro at de legger til en liten hyllest i form av tekst eller noe lignende i slutten eller begynnelsen av The Dark Knight? Det skal i alle fall bli stående applaus fra min side Irriterer meg den overskriften seher.no hadde i går. Heath funnet død - funnet hjemme hos Mary Kate Olsen. Går det ann å ha mer innkompetente idioter i redaksjonen? Var det ikke stor nok nyhet så de måtte slenge på at det var hos en avdanka barnestjerne? Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 En virkelig trist sak. En utrolig god skuespiller. RIP Heath Ledger. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Oi,det var trist. Husker han i Ned Kelly,det var en bra film. Hvil i Fred. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Var det ikke stor nok nyhet så de måtte slenge på at det var hos en avdanka barnestjerne? Det høres bedre ut hvis de kan slenge inn to stjerner i samme sak. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Han skulle ikke låst seg inne på det hotellrommet så lenge... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Argh, noen folk skulle ikke hatt tilgang på noe sterkere enn Sana Sol. Det verste er nesten at nå, etter den rollen han sannsynligvis leverer i Dark Knight, er det ikke umulig at stakkaren blir det største som har hendt goth-folket siden Brandon Lee. Den første sutrepungen jeg ser med Joker-t-skjorte får seg en på snørra (sannsynligvis bare et stygt blikk, men det er ikke like tøft å skrive det). Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg ble helt sjokkert ! Han som var på vei til å bli en stor stjerne ! Dette var bare utrolig trist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noe "galt" med meg som ikke gråter eller syns det er "fælt" at en kjendis har dødd? Jeg er mere i "could not care less"-modus når det gjelder det. Er vel bare en grusom, kald og kynisk potensiell massemorder jeg, da. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Faren har kommentert dødsfallet: We, Heath's family, confirm, the very tragic, untimely and accidental passing of our dearly loved son, brother and doting father of Matilda. He was found peacefully asleep in his New York apartment by his housekeeper at 3:30 p.m. U.S. time. We would like to thank our friends and everyone around the world for their well wishes and kind thoughts at this time. Heath has touched so many people on so many different levels during his short life but few had the pleasure of truly knowing him. He was a down to earth, generous, kind-hearted, life-loving and selfless individual who was extremely inspirational to many. Please now respect our families need to grieve and come to terms with our loss privately. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Ille. Likte "A knight's tale", kul film. Lenke til kommentar
DrThomas Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Trist. Han var en flink skuespiller og virket som en veldig ålreit kar. Håper paparazziene lar familien være i fred, og håper og tror at The Dark Knight gir han det ettermælet han fortjener. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er det noe "galt" med meg som ikke gråter eller syns det er "fælt" at en kjendis har dødd?Jeg er mere i "could not care less"-modus når det gjelder det. Er vel bare en grusom, kald og kynisk potensiell massemorder jeg, da. Ikke bare deg. Eneste jeg synes er kjipt er at det kanskje gjør det vanskeligere for en oppfølger til "The Dark Knight". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 shit san, så det når jeg tok min daglige tur innom imdb, han var liksom ikke den karen man forventet bare skulle dø. Chris penn ja, men ikke Heath Ledger. han var ikke noe favoritt, men han gjorde alltid gode roller. og jeg tror han kunne blitt virklig stor når han fikk litt flere år under belte RIP Lenke til kommentar
betrayer Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nå blei jeg trist, han blei en av minde yndligsskuespillere etter brokeback mountain. Hadde også store forhåpninger til han i Dark Knight. RIP Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Eneste som betyr noe nå er om det blir noen Dark Knight. Jeg kjente jo ikke personen så jeg har ikke grunn til og sørge men kommer til og savne han i filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå