Geir M Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 "Ledger hadde planlagt å spille Joker i Batman-filmen "The Dark Knight." som snart skulle spilles inn." Ser at aftenposten ikke har helt oversikt ihvertfall. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ett lite hint til alle reportere.. når en trailer for en film er ute .. så er somregel filmingen FERDIG! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 "Ledger hadde planlagt å spille Joker i Batman-filmen "The Dark Knight." som snart skulle spilles inn." Ser at aftenposten ikke har helt oversikt ihvertfall. Aviser har sjeldent oversikt i starten av sånne saker og pøser på med det de tror er fakta så tidlig som mulig for å virke smarte. Akkurat som med lommemannen. Plutselig skjønte de at de hadde sagt litt for mye og begynte å bruke mindre fakta Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vil i fred. Du vil bli savnet. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Politiet sier det er resptfrie sovepiller.. og ble sagt tildig at de fant EN nær sengen.. så betyr ikke overdose LOL CNN sa tilogmed at den ikke var spilt inn enda.. rett etter de viste bilder fra traileren :/ Endret 22. januar 2008 av Kebab GUD Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Kom på en gal tanke at dette kunne være et ledd i markedsføringen av "The Dark Knight" med Jokerens syke karakter som årsak... Men dette er selvfølgelig ikke sant. edit: Ønsketenkning, that is. Endret 22. januar 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
jahas Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er han i Brokeback mountain, jo........... Hvorfor ta overdose når du er superstjerne og har lassevis med penger. Helt meningsløst. Er vel her problemet ligger.. Noen som ikke takler det livet, og den enorme kjendisstatusen. Han hadde nok hatt det bedre som et "vanlig" menneske... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvil I Fred. Må si det kom som et sjokk på meg og.. Lenke til kommentar
Bandana Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Trist. Han var en av mine favorittskuespillere. Jaja, RIP Heath! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dette er sjokkerende. En av de som helt klart ville prege filmverdenen de neste tiårene. Dette er utrolig trist. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 trist, var en dyktig skuespiller! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det blir nok ekstra merkelig å gå på kino for å se The Dark Knight nå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Burde nesten se filmen med svart sørgebånd på armen ... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Leiligheten han var i var vist Mary-Kate Olsen sin.. men hu er på vest kysten.. Endret 22. januar 2008 av Blib Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) RIP. Ikke en favorittskuespiller, men jeg gledet meg sykt til å se han som The Joker. Det kommer til å bli en merkelig opplevelse å se The Dark Knight nå... Ekstra synd dersom det viser seg å være overdose pga depresjon eller noe.. Endret 22. januar 2008 av Blib Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Får nesten håpe det viser seg at det er snakk om et uhell eller noe. Noe annet ville vært for tragisk Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Wtf`? Ble helt sjokket når jeg leste dette på Dagbladet... Lurer på hva som skjer med Batman nå? Dumt at livet hans endte slik. Tenk deg det drømmelivet han kunne ha opplevd! Lenke til kommentar
discostu Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kom som en liten overraskelse på meg også, så det først på www.seher.no og så rett etterpå på wikipedia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå