Geir M Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Har ikke noen link men nyheten går på CNN nå. Ble meget trist da jeg så dette, han var en talentfull ung mann. [edit] RIP Wikipedia link Endret 22. januar 2008 av Geir M Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=506710 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 seriøst?!? Tydeligvis Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Elsket han i I'm Not There. RIP. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva i helvete ... Det kom som en bombe. Som et sjokk. R.I.P Heath Ledger. Ble han ferdig med innspillingen av The Dark Knight? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hørte han var ganske deprimert for Ca ettår siden... og han skilte seg jo fra kona etter det Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Forferdelig... RIP Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva i helvete ... Det kom som en bombe. Som et sjokk. R.I.P Heath Ledger. Ble han ferdig med innspillingen av The Dark Knight? Ja.. men ikke "The Imaginarium of Doctor Parnassus" Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Han ble nok ferdig med innspillingen av The Dark Knight, og det er litt merkelig at Jokeren ble hans siste rolle. Så det selv på BBC NEWS nå. Rest in peace, for en fantastisk dyktig skuespiller. Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Den var uventet Likte han veldig godt, fra de få filmene jeg har sett ham i. Endret 22. januar 2008 av Rabbid Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Så det selv på vg nett for to minutter siden. Blei helt sjokkert jeg. Trist dette ja, likte fyren. RIP Lenke til kommentar
fox Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har alltid likt Heath Ledgar, da jeg og en kompis så på "A Knight´s tale" digget jeg ham etter det.. Etterhvert så jeg på "ti ting jeg hater ved deg(ten things i hate about you)" og "the four feathers" digget jeg ham enda mer.. Ble så glad da jeg fikk hørt at han skulle spille som joker.. Trist! Hvil i fred.. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Huff, dette var trist. En veldig god skuespiller, og jeg tror nok han ville hatt en lang og flott karriere. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Den nyheten kom som en bombe ja. Han var jo bare 28 år og en av de mest lovende skuespillerne i verden. Var vel ikke akkurat av naturlige årsaker han døde heller, men som sagt veldig uventet Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er han i Brokeback mountain, jo........... Hvorfor ta overdose når du er superstjerne og har lassevis med penger. Helt meningsløst. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Han skulle også etter planen spille rollen som Jokeren i den nye Batman-filmen, som ennå ikke er ferdig. På NRK sine sider indikerer de jo til at han ikke fikk spilt ferdig joker rollen sin.. NRK OM HEATH LEDGERS DØD Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Han skulle også etter planen spille rollen som Jokeren i den nye Batman-filmen, som ennå ikke er ferdig. På NRK sine sider indikerer de jo til at han ikke fikk spilt ferdig joker rollen sin.. NRK OM HEATH LEDGERS DØD Filmingen var ferdig i starten av desember.. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 R.I.P. En stor stjerne. Med den mest geniale linja (mest pga hans fremføring av den) på veldig lenge. "Lets put a smile on that face!" Jeg var skikkelig fan av han utifra traileren til Black Knight:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå