Gå til innhold

BK: Mer fra skibakken

Upsaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, på det nederste bilde tok "snømannen" vekk hele fokuset fra hopperen imo.

Ellers synes jeg du tar bra bilder. Ser også at blizen ikke traff bakken, noe som gjør at man kan tro de er på mars ellrno :)

Endret av Inc
Lenke til kommentar

Fine og skarpe bilder, men jeg syns de ble bedre når jeg kuttet vekk bakken og du kunne fjernet de orange lysene i bakgrunnen, det ødelagte. Men ellers veldig gode bilder ;)

Likte best bilde nr.2 og der kunne du kuttet vekk bakken men latt snø spruten være med på bilde og tatt vekk lysene.

Lenke til kommentar

helt enig.. baken bør være med.. syntes det kunne vært mere bakke også.. uten bakke mister man helt følelsen av hva han gjør hvor han gjør det og hvor høyt og langt han hopper.. noe som er viktig i snowboard bilder..

likte siste bildet godt men hadde vært bedre om hoppkanten var med i bildet.. vil se hoppkant og landing.. også enig i at snømannen ødlegger noe.. den drar blikket mitt litt fra kjøreren.. men det er veldig bra tatt med tanke på hvor kjøreren er i trikset.. han har fronten mot deg og trikset er fint markert med fint utstrakt arm og bein.. blikket hns gir også følelsen av hvilken vei han roterer..

første bildet var bra men jeg savner snø spruten og det har en rar firkant rundt kjøreren som om du har klipt ut fra ett annet bildet..

andre burde vært fra andre siden.. face-shots er bedre en ass-shots.. men kul snø sky

tredje syntes jeg ser litt kjipt ut.. ser ut som han kaster seg litt for hardt og at han strekker seg for grabben men ikke helt når den..

alt i alt liker jeg bildene godt..

mer brett bilder! I like!

edit:

hadde vært kult om du skrev hvilke tricks som blir tatt.. hjelper også for å se om det kommer frem i bildet!

Endret av habanaba
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...