Bonna86 Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Ja, jeg har blogg, og den finner dere her; Sweet Pink Kitty. Første dere tenker er vel at den er rosa, men vel, jeg skriver om alt og ingenting. Jeg er glad i fotografi, så det blir det blogget om, ellers også dikt, ting og tang i hverdagen, og ellers andre unyttige ting. Endret 27. mai 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 Link Skriver da om fotballaget jeg holder med... Laget følger til og med med på bloggen 1 Lenke til kommentar
pertm Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Min blogg Jeg startet først med en annen, men den var på engelsk og istdenfor å stadig skifte språk eller ha en tospråklig blogg så startet jeg en ny på bare norsk. Skriver om litt forskjellig, så langt har det blitt mest om sykling, bøker jeg har lest og excel, men litt annet data også. Så det er ganske spredt i tema. Lenke til kommentar
Batinna Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 Ser denne tråden er ganske inaktiv men tenkte å være litt aktiv å poste min blogg. Kjapp instruks: Personlig blogg basert på humoristiske tegneserier.. Hvorfor jeg valgte en "tegne"-blogg står forklart i en post på bloggen. Du kan finne bloggen her: NuffSaid.no 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå