Toska92 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) Jeg har blogg, med altfor lite lesere for tiden. Les ivei og vær så snill, kommenter: www.sorenes.blogg.no Endret 25. april 2008 av Toska92 Lenke til kommentar
persilledusk Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 (endret) jeg blogger her (amobil)... må få ut alt det rare jeg tenker på slik at kjæresten min ikke blir gal gal gal! Og seff bare skrive hva som skjer for tiden. Om det er interessant? Nja.... Gøy for meg hvertfall LazyLine's Blogg Endret 27. april 2008 av LazyLine Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 MÅ promotere litt jeg og Min er vel et halvt år gammel, men starta vel opp for fult i sommer. Skriver om ting som er interesserer meg, som kultur og diverse andre saker. kanskje en litt skremende adresse, men det får gå. http://homealonewanking.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://baffage.blogspot.com Starta i 2005, tror jeg. Er rett og slett en offentlig dagbok. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Hva synes dere om min nye look på litt sinna side da? Jeg er sån passe fornøyd selv i hvert fall Lenke til kommentar
MRN Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 MRNs jakt på kjærligheten Min evige jakt på kjærligheten, fra A til... eh... Interessant lesning, noen kommer til å få seg en latter. Ganske personlig blogg. Dessverre ligger jeg noe etter i skrivinga, sånn med 20-og-noe-uker. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har nylig startet en blogg grunnet problemer med søvn om kveldene. Tenkte jeg like greit kunne være produktiv, men samtidig prøve å ikke vekke alle i huset med å slå på en film Bloggen finner du heeeeer?, men som sagt, den er ganske ny, så jeg har ikke helt bestemt meg for hva den skal handle om enda... Har lagt ut en post som gir folk muligheten til å velge litt om hva de vil lese om før jeg setter ordentlig i gang, men sitter jo så klart med meg selv som største leser av bloggen Ta gjerne en titt innom og legg igjen en kommentar, kunne trengt litt veiledning! Den er laget i wordpress, og må si at jeg begynner å bli greit fornøyd (for å være en noob blogger). Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 En blogg for de supre Egentlig en blogg meg og en kamerat skulle skrive på, men det endte opp med at jeg skreiv alle innlegga. Kanskje litt barnslig blogg, men jeg ler hvertfall Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 http://ghettofabulous.blogg.no/ Vi er en gjeng gutter fra Jessheim og Kløfta (og litt Dal), verdens to og en halve navler som skriver om ghetto life, dagligdagse ting, store diskusjonstemaer, ting som skaper debatt og musikk. Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 Jeg har en blogg/hjemmeside, hvor jeg skriver om det som interesserer meg :-) Den fungerer -ikke- som en sutredagbok :-) (no offence) Cya @ Kenzuke.net Ps: Har nettop flyttet fra bloggnorge.com sin gratistjeneste til en egen host, og crawlern til Google har ikke hengt helt med, så jeg har gått fra 2-300 unike til 4-5 besøkende om dagen. Jey. Får se om ikke man laster opp et nettsidekart snart! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. desember 2008 Del Skrevet 28. desember 2008 (endret) www.the7040.com Sammleplass for videoer man kommer over :> Endret 28. desember 2008 av ATi-Radeon Lenke til kommentar
kenzuke Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Forresten, noen her som faktisk tjener noe på google sin adsense reklame? Har hatt siden oppe siden oktober, tror jeg - med alt fra 50 til 200 unike besøkende hver dag. Ikke mye, men litt strategisk plassert reklame. Har til nå tjent -hold deg fast- $6 !! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 www.the7040.com Musikkvids, fet blogg! Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 http://www.confusicus.com En blogg hvor jeg skriver om de litt dypere temaer. Er nok en blogg for de som er litt voksne (selv er jeg 25) som liker å lese alt fra delvis humoristiske innlegg til dype analyser av et verdensproblem. I skrivende stund har jeg skrevet om blant annet min misvilje mot historien om Noas Ark, om konseptet Tidsreise, om politikernes livsløp (satire), homofili, filmer, religion generelt, livet generelt og samfunnet generelt. Ta dere gjerne en tur innom og si hei, tror dere kan finne tekstene interessante Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Norges eneste Football Manager blogg! : www.fmbloggen.com Endret 18. januar 2009 av siggetheman Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg er rimelig ny i blogging, men har en liten blogg som jeg startet i desember. Den heter "En Gamer's Blogg", og handler stort sett om spill og spilling. Vet kun om én person som faktisk leser bloggen, men det er morsomt å skrive Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534 Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Jeg har også nylig startet min egen blogg. Life of mysteries Jeg har ikke noe fastsatt tema om hva jeg skal skrive om, men jeg skriver om det som opptar meg for tiden. Ta en tur innom og legg gjerne igjen en kommentar. Hvis dere har noen tips til hvordan bloggen kan bli bedre så gi meg gjerne beskjed. mvh Thomas Lenke til kommentar
signii Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) *borte* Endret 28. april 2010 av signii Lenke til kommentar
Bobkat Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) Edit: For lengst glemt.. Endret 23. august 2010 av Bobkat Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Norsk Perez Hilton Min blogg, for det meste linker jeg til youtubefilmer jeg liker, men innimellom tar jeg opp aktuelle kjendistemaer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå