Gå til innhold

Har du en blogg? - Link, forklar og diskuter!

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Har nylig startet en blogg grunnet problemer med søvn om kveldene. Tenkte jeg like greit kunne være produktiv, men samtidig prøve å ikke vekke alle i huset med å slå på en film :p

Bloggen finner du heeeeer?, men som sagt, den er ganske ny, så jeg har ikke helt bestemt meg for hva den skal handle om enda... Har lagt ut en post som gir folk muligheten til å velge litt om hva de vil lese om før jeg setter ordentlig i gang, men sitter jo så klart med meg selv som største leser av bloggen :whistle:

Ta gjerne en titt innom og legg igjen en kommentar, kunne trengt litt veiledning!

Den er laget i wordpress, og må si at jeg begynner å bli greit fornøyd (for å være en noob blogger).

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg har en blogg/hjemmeside, hvor jeg skriver om det som interesserer meg :-) Den fungerer -ikke- som en sutredagbok :-) (no offence)

Cya @ Kenzuke.net

Ps: Har nettop flyttet fra bloggnorge.com sin gratistjeneste til en egen host, og crawlern til Google har ikke hengt helt med, så jeg har gått fra 2-300 unike til 4-5 besøkende om dagen. Jey. Får se om ikke man laster opp et nettsidekart snart!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Forresten, noen her som faktisk tjener noe på google sin adsense reklame?

Har hatt siden oppe siden oktober, tror jeg - med alt fra 50 til 200 unike besøkende hver dag. Ikke mye, men litt strategisk plassert reklame. Har til nå tjent -hold deg fast- $6 !! :D

Lenke til kommentar

http://www.confusicus.com

En blogg hvor jeg skriver om de litt dypere temaer. Er nok en blogg for de som er litt voksne (selv er jeg 25) som liker å lese alt fra delvis humoristiske innlegg til dype analyser av et verdensproblem. I skrivende stund har jeg skrevet om blant annet min misvilje mot historien om Noas Ark, om konseptet Tidsreise, om politikernes livsløp (satire), homofili, filmer, religion generelt, livet generelt og samfunnet generelt.

Ta dere gjerne en tur innom og si hei, tror dere kan finne tekstene interessante :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+7412534

Jeg har også nylig startet min egen blogg. Life of mysteries

Jeg har ikke noe fastsatt tema om hva jeg skal skrive om, men jeg skriver om det som opptar meg for tiden. Ta en tur innom og legg gjerne igjen en kommentar.

Hvis dere har noen tips til hvordan bloggen kan bli bedre så gi meg gjerne beskjed.

mvh Thomas

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...