provolone Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei. Skal ha nytt anlegg til min audi a4 avant. Men er helt grønn på dette. Skal ha noe som gir litt mer trykk enn det 4x40 greiene jeg har nå. Noen som vet om det går ann å få ordnet dette i Rogaland/Hordaland, uten å mååte gjøre noe selv? Og evt hva noe slikt koster?? Takk for alle svar/råd Endret 22. januar 2008 av provolone Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bilradiospessialisten skal nok klare å fikse dette. De skulle ha 3000,- for 6 høytalere og instalasjon av disse for Golf V. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Bilradiospessialisten skal nok klare å fikse dette. De skulle ha 3000,- for 6 høytalere og instalasjon av disse for Golf V. Hva ble satt inn? Var vel ikke akkurat high-end komponenter? Og regner med at det var rimelig slot-in? Evt. med adaptere. Hvis man først tar jobben med å bytte ut det orginale ville jeg ha satt inn noe skikkelig. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har ikke fått satt inn noen høytalere ennå, var bare ute etter pris. Dette var ifølge selgeren bedre høytalere enn de som satte inn fra før av. Men jeg tviler på at jeg kommer til å bytte. Viste seg bare at broren hadde tuklet med instillingene på radioen så nå er de satt tilbake som de var og nå kommer det rimelig grei lyd for mine ører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå