Nemesis90 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei Jeg er på utsjikk etter nytt lydkort, Pga det intergrerte lydkortet på mitt EVGA nforce 680i SLI hovedkort, knaser og knitrer på Lave toner osv, noe jeg syns er svært irriterende^^ På en måte er det kjipt når jeg har kjøpt et hovedkort til rundt 1800kr, og må ut med nye 500-1000kr for et bra lydkort. Jeg bruker mye tid på og høre på musikk, og spiller spill som jeg forventer god lyd fra^^ Har sett på alt fra audigy 7.1 til X-fi xtreme gamer og xtreme audio, men jeg klarer ikke helt bestemme meg, når jeg leser at folk er veldig uenige om hvilke kort som er bra osv, og at mange har mye problemer med lydkort^^ takker for tips. Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hei! Begge de lydkortene du nevner har veldig god lydkvalitet, men har du prøvd å oppdatere driveren til det innebyggde lydkortet ditt. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Yes, har lastet ned Ny lyddriver,uten noe forbedring Lenke til kommentar
jes74 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Javel, da er det vel bare å gå til innkjøp av nytt lydkort da. Jeg har gode erfaringer med Creative sitt SB X-FI XtremeGamer-kort. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=326406 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Har også nylig kjøpt X-fi Xtreme gamer, og er meget fornøyd. Anbefales Lenke til kommentar
torfinns Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg kjøpte X-Fi extreme music etter å ha sett litt rundt omkring - fant bulkutgaven til ~650 kr hos PS. Her ser du dagens pris. Er ikke sikker på konkret forskjell til Extreme gamer bortsett fra at music er noe større og kanskje derav inneholder kretser optimalisert for musikkavspilling. Om noen her har hørt begge kortene i aksjon og kan si noe om eventuelle forskjeller vil det jo hjelpe litt i vurderingen. torfinn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå