bergetun Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei, Noen som kan anbefale ett moro two player spill som jeg kan spille med min 8 år gamle sønn. Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Sega rally bør jo være moro for dere begge to! Jeg liker dette veldig godt iallfall. Dere kan spille mot hverandre med to-player split screen og bilen blir ikke ødelagt av å krasje og liknende, det bremser bare farten litt Lenke til kommentar
ein_2 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 lego star wars. Min sønn på 8 spiller det mye. dessuten kan dere spille det sammen co-op Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Brødrene mine i aldrene 4,5 og 7år DIGGER å spille Lego Star Wars i 2 player. På ps2 er det på norsk. Jeg får ikke til å velge noe språk på ps3 versjonen min Dersom han liker bilspill er Cars fett nok, kan kjøre mot hverandre der, enkel og morsom kjøring. Men legostarwars er vinneren... Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Han er vel ikke for ung til Tekken? :S Lenke til kommentar
Juke Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kjøp PixelJunk Racers på Playstation Store, da vel. Det er et nedlastbart bilspill til kr 65 som er utrolig morsomt i multiplayer (enkelt gameplay altså, vi snakker ikke om realistisk bilkjøring her). Jeg, fetteren min og en til ble helt hektet på det spillet i julen, vi tre satt jo og spilte mot hverandre i flere timer i strekk på det verste. Trailer fra spillet (Youtube) Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Pro Evolution Soccer 2008 hvis dere liker fotball. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Guitar Hero(litt dyrt med to gitarer dog) Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Brødrene mine i aldrene 4,5 og 7år DIGGER å spille Lego Star Wars i 2 player. På ps2 er det på norsk. Jeg får ikke til å velge noe språk på ps3 versjonen min Prøvd å endre språket til norsk under settings i XMB? Altså ikke inne i selve spillet. Man må gjøre det for å få norsk i Ratchet & Clank, så er mulig det er samme opplegget i Lego Star Wars? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 nei kjører norsk i xmb.. så ratchet & clank får jeg norsk på, men ikke Lego Star Wars the complete saga.. noen som har fått satt det til norsk ? Lenke til kommentar
M-S-O Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Savner virkelig two player i et spill som Colin McRae DIRT, eller er det jeg som har kikket for dårlig rundt i menyene? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 nei kjører norsk i xmb.. så ratchet & clank får jeg norsk på, men ikke Lego Star Wars the complete saga.. noen som har fått satt det til norsk ? Etter det jeg vet har ikke spillet norsk tale Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Savner virkelig two player i et spill som Colin McRae DIRT, eller er det jeg som har kikket for dårlig rundt i menyene? Nei, det har ikke mulighet for two player! Derfor jeg valgte å kjøpe sega rally! Samme problemet med Motorstorm som kun har online multiplayer. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Savner virkelig two player i et spill som Colin McRae DIRT, eller er det jeg som har kikket for dårlig rundt i menyene? Jeg kjøpte det spillet i all hovedsak for å spille head-to-head offline, men det viste seg at det ikke var mulig. Tok det liksom for gitt at det var en funksjon som fantes i alle skikkelige bilspill. Online multiplayeren er crap uansett. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Calling All Cars er bra paa multiplayer. Gripshift,,Snakeball og Toy Game,har jeg hoert er bra for baade yngreog eldre spillere, men jeg har ikke proevd dem selv ennaa. Alle de kan lastes ned billig paa PSN-butikken. Tekken og Warhawk veldig bra spil, men det passer ikke for folk i din soenns aldersgruppe, synes jeg. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Takk for anbefalinger. PixelJunk Racers ble en hit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå