Marius13 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei, jeg har et lite problem når jeg spiller cs detter jeg alltid ut når en av de bærbare i huste kobler seg opp på våres nett alt stopper helt opp inkludert vt og andre internett-programmer så håpet noen har et svar jeg bruker kabel på stasjonere har telenor Endret 22. januar 2008 av Marius13 Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det var en lang setning Sjekk om begge maskinene har samme lokale ipadresse. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har en Linksys 54GS Router som jeg måtte slå av radio på da trådløs og trafikken på nettet kvelte nettet.Derfor plugget jeg heller inn et Linksys WAP54G istedet så funker det bedre,men jeg rebooter router også hver natt Lenke til kommentar
Marius13 Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 jeg har en lnksys wrt54 men hjelper ikke og rs den. er møkka lei:( Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Mine erfaringer sier at linksys-routerene er mer stabile med dd-wrt firmware Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå