4588pkdkrikue5c Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Heisann, Jeg skulle likt og hatt litt kritikk på et utkast på en webside jeg laget forleden. Hva synes dere? Edit: Utkastet ligger pent plassert i papirkurven der det hører hjemme Endret 23. januar 2008 av steffenz Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke bruk sort tekst på mørk bakgrunn. Finn et mindre cheesy slagord Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 For det første, så får en følelse av paint shop pro blannet med MS Paint... Bortsett fra det, så er det en del ting - Alt er i ubalanse - Typografien er helt forferdelig - Feil bruk av whitespace - Fokuset mitt blir hele tiden trukket til høyre topp (Den røde linjen med andre ord) - BOLD BOLD BOLD... NEI NEI NEI - Hvordan har du tenkt å dra i land den bakgrunnen??? - Gjestebok ?? Kunne gjerne gått litt i dybden, men jeg regner med at lokaltog kommer med noen saftige kommentarer.. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Enig med Holger. Designet er verken kreativt eller pent gjennomført. Kjedelig, for lav/høy kontrast på teksten, og det er litt rotete. Edit @ Stian Jacobsen: Hahaha, du kjenner meg for godt. Endret 23. januar 2008 av Lokaltog Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe, okei! På tide å gi opp denne bransjen. Lenke til kommentar
Stian Jacobsen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hehe, okei! På tide å gi opp denne bransjen. Ta heller en "Time-out", les noen bøker, ta noen kurs, reis på en ferie etc.. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 Hehe, okei! På tide å gi opp denne bransjen. Ta heller en "Time-out", les noen bøker, ta noen kurs, reis på en ferie etc.. Uenig, prøv heller å se på litt websider, prøv å lær deg litt bedre HTML & CSS (enten ved å prøve deg fram og finne svar på ting du plages med underveis, eller hvis du heller vil; les deg fram til det) og lær deg photoshop (igjen, prøv deg fram eller les). Lenke til kommentar
hobo Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe, okei! På tide å gi opp denne bransjen. Ta heller en "Time-out", les noen bøker, ta noen kurs, reis på en ferie etc.. Uenig, prøv heller å se på litt websider, prøv å lær deg litt bedre HTML & CSS (enten ved å prøve deg fram og finne svar på ting du plages med underveis, eller hvis du heller vil; les deg fram til det) og lær deg photoshop (igjen, prøv deg fram eller les). Gjør som meg og kjøp deg ferdig flash-template og rediger den. Stort penere sider får man vel ikke =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå