Ueland Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei, Mener å huske at når jeg tidligere har brukt "hjem på kvelden", så har jeg fått SMS-varsel i det jeg kaller god tid før levering, noen som kan avkrefte/bekrefte dette? Lenke til kommentar
Trumlek Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er en stund siden jeg bestilte "Hjem på Kvelden", men mener det blir sendt en SMS hvor det står at pakken blir levert rundt 16.00 - 20.00 eller no, blir sendt sms samme dag rundt 8 - 11 tiden -Trumlek Lenke til kommentar
Magnus Lie Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har både fått sms på formiddagen samt blitt oppringt av sjåfør en times tid før levering, dette i Oslo. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Har både fått sms på formiddagen samt blitt oppringt av sjåfør en times tid før levering, dette i Oslo. Det var nemlig dettte som skjedde med meg i dag. Dvs at jeg hadde bestilt levering på døren, og regnet med at jeg fikk SMS som tidligere. Jeg fikk ingen SMS og regnet da med at jeg slapp å være hjemme. Endte jo med at jeg fikk beskjed om at pakken kan hentes på postkontoret, siden jeg ikke var hjemme, noe som jo er litt "surt". Jeg får ringe Posten i morgen og spør hva som faktisk er praksis på dette. = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå