General Musa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Noen som vet om en Billig og kjapp ekstern disk med nettverkstilkobling som støtter torrent nedlasting, som er til salgs i vårt kjære land norge? Kan gjerne bare være en liten enhet som usbdisker kobles til og som da kan aksesseres via lan... (må være gb) Takk på forhånd! Endret 22. januar 2008 av general musa Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Host, kremt, bump? må da være fler enn meg som er interresert i dette?! Lenke til kommentar
le639 Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 ja, jeg også ser etter dette. da er vi ivertfall to Jeg har ikke peiling i det hele tatt, men kan denne denne virke? Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 jeg har sett på denne, men inbiller meg at jeg leste ett rewiev der det sto at den var så fryktelig treig... Har gblab her og hastigheter les\skriv under 25\30mb\sec er for lite.. Lenke til kommentar
le639 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Ok. Hovedgrunnen til at jeg har lyst på, er at jeg slipper å ha på dataen om natta og lignene. Det må vere mindre brannfalig. Ingen som har funnet noe bedre? gøy med svar folkens Lenke til kommentar
eggi Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) www.ebay.com søk på "NAS samba ftp" Av en eller annen grunn så funker det ikke å linke direkte til produktet Endret 3. februar 2008 av eggi Lenke til kommentar
le639 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 søk Hva er forsjellen mellom dem? Hva bør vi se etter? Vil foreksempel dette vere bra? denne og harddisk Har du bedre forslag? Kan det bli for varmt ved bruk over lang tid? Lenke til kommentar
eggi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 (endret) Ser ikke ut som den du linket til støtter torrent nedlasting. Denne støtter BT og har en del andre nyttige funksjoner, pluss den har vifte som holde harddisken kald. Endret 5. februar 2008 av eggi Lenke til kommentar
mrs.robinson Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Sjekk ut denne: Raidsonic Stardom, finnes blant annet på Shg.no. Features Support RAID 0, 1 Support FTP, DHCP, File Server and Managment Support iTunes Server BTorrent Client, transfer rate settable O.S. Support (Windows, MAC and Linux) Hostinterface 1Gb/s LAN Interface For 2x 3,5" SATA HDD USB2.0 Host Interface for extension Cooling by 1x 40mm fan Internal Power supply Input AC100~240V, Output 70W CE/FCC File system Fat32, ext2, ext3 Protocol (CIFS/SMB, NFS, FTP) Authority manage for User, Gruppen and Folder Error Message Notify System Log for Samba, FTP, DHCP, System and Administration O.S Required Windows 2000, XP, Vista, Linux, MAC 10.26 or above som du ser så kan dette være midt i blinken for deg. Støtter BT og Gb lan. Om ikke akkurat denne er for deg så har Raidsonic haugevis av andre alternativer. Tror forresten siste Pcworld har testet NAS greier, sjekk ut den også. Endret 4. april 2008 av mrs.robinson Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå