Francesca_ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei, kunne tenke meg å lage noe lignende dette som bakgrunn til hjemmesiden min. Er ikke noen mester i Photoshop og klarer ikke være veldig kreativ uten bruk av guide/tutorial, så hvis noen kan komme med noen tips hadde jeg blitt veldig glad Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2008 Er det ingen Photoshop kyndige der ute som har lyst til å hjelpe meg litt? Lenke til kommentar
kvase Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 http://www.haraldbjellvag.com/photoshop.html Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Angående orginalbildet så blir jeg litt forvirret når jeg ser utsagn som "the beauty of css design". Sånne bilder har jo vært mulige å skape lenge før Photoshop CS. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 (endret) CSS, som i cascading style sheets, ikkje Creative Suite S (som ikkje finst ein gong). Francesca: Det einaste fornuftige eg kan kome på er å ta eit bilete av nokre istappar, og lage grafikken ut frå det. Endret 3. februar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå