gwh Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Bor i ett borettslag som har fått tilbud om fiber fra hafslund, og lurte på om det er noen som har erfaring med dette på internett/tv(kanalpakker/pvr/Hd/ip-teelefoni, og kan dele sine erfaringer med meg? Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Ingen som svarte på dette? Borettslaget mitt jobber med en avtale på fiber nå. Har du fått noen erfaringer? Hva slags hastigheter er det snakk om? Lenke til kommentar
larrylu Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 mitt inn trykk av Hafslund og fiber, er at de vet og ta seg godt betalt på ting. altså de er dyre! ihvertfall i mange tilfeller jeg har hvert borti. (jobber innen it) Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 (endret) Men Herre min hatt! Snakk med Dataguard da! de leverer raskere fiber + lavere pris! Vi er i forhandling med de nå. Hadde Dataguard i min forrige leilighet, men rakk aldri å bruke nettet mitt da jeg flyttet 1 uke etter at vi fikk det =( jeg som ordna det også. Surt surt. Men nå skal jeg snakke med styret igjen her, så vi får se. Er møkka lei GET og deres arrogante holdning. *Fysj* Endret 15. oktober 2008 av darapa Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Men Herre min hatt! Snakk med Dataguard da! de leverer raskere fiber + lavere pris! Vi er i forhandling med de nå. Hadde Dataguard i min forrige leilighet, men rakk aldri å bruke nettet mitt da jeg flyttet 1 uke etter at vi fikk det =( jeg som ordna det også. Surt surt. Men nå skal jeg snakke med styret igjen her, så vi får se. Er møkka lei GET og deres arrogante holdning. *Fysj* Er det bare å snakke med Dataguard så kommer dem og graver ned fiber til deg? ? hehe Lenke til kommentar
Solarstone Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Men Herre min hatt! Snakk med Dataguard da! de leverer raskere fiber + lavere pris! Vi er i forhandling med de nå. Hadde Dataguard i min forrige leilighet, men rakk aldri å bruke nettet mitt da jeg flyttet 1 uke etter at vi fikk det =( jeg som ordna det også. Surt surt. Men nå skal jeg snakke med styret igjen her, så vi får se. Er møkka lei GET og deres arrogante holdning. *Fysj* Er det bare å snakke med Dataguard så kommer dem og graver ned fiber til deg? ? hehe Tenkte ikke på at han kanskje ikke bor i byen med fiber tilgjengelig fra før. I mitt tilfelle så var fiber allerede tilknyttet blokka mi. Så vidt jeg vet så legges det fiber til de fleste nye blokker i storbyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå