HeiHemmelig Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 God kveld! Jeg skal legge til et anti-spyware program på PC-en, men vet ikke helt hvilket program jeg skal legge inn. Det skal helst være brukervennlig og kjapp til å finne spyware. Med brukervennlig så mener jeg at en gutt på 13 år skal kunne starte programmet og skjønne hva han skal gjøre uten å måtte lese bruksanvisning eller noe slikt. Har tidligere brukt Spybot S & D, men har hørt at det er for dårlig? Håper dere kan hjelpe meg! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 se her og les langversjonen... der anbefales den super anti spyware (aka sas)... Lenke til kommentar
HeiHemmelig Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Men er den brukervennlig da? Synes du den er bra? Er den lett og laste ned? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 SUPERantiSpyware er nok en av de beste til å luke borta virusene når du først har fått virusene ja. Har god erfaring med AVG Anti-Spyware og da Lenke til kommentar
HeiHemmelig Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Men er den brukervennlig? Klarer jeg å bruke den uten problemer? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja bare last ned og prøv. Er stort sett bare og trykke scan og next. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, SAS har et veldig greit system. Ikke altfor mye knapper og funksjoner å rote seg bort i. Det er ganske basic. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 enig... hva har du å tape? bedre at det kanskje er litt avansert, enn at det ikke tar noen spyware... er igrunn ganske lett Lenke til kommentar
HeiHemmelig Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Ok, skal prøve Superantispyware nå, men er den lett å fjerne hvis jeg ikke liker den? Takk for all hjelp! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Den skal være forholdsvis lett og fjerne fra legg til/fjerne programmer Hvilket antivirusprogram bruker du? Lenke til kommentar
HeiHemmelig Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 Bruker avira(Gratisverisjonen). Men den kan ikke fjerne noe som ikke er spyware nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå