Gå til innhold

PS3- Hvert å kjøpe uten HDTV?


Mata-

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har tenkt til å skaffe meg en PS3 i nærmeste framtid så derfor har jeg et spørsmål eller to... Er det vits å kjøpe PS3 når man ikke har HDTV? Skjønner at det ikke blir topp bildekvalitet men blir det vesentlig bedre enn PS2 uansett?

Kommer også til å skaffe meg HDTV, men ikke før om en stund...Så det blir PS3 og HD uansett, men er det vits å kjøpe nå?

Vil det forresten komme noen tilbudspakker e.l. til PS3 snart? Venter på priser under 3500....

 

Takk for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har HD tv og har prøvd med og uten HDMI kabel.

 

Forskjellen var vel skarpheten i bildene..

Syns selv det var greit med AV men syns såklart HD er best.

Og du skulle kanskje slått til i helga på elkjøp..

Ps3 med burnour paradise for 3500,- ca.

Endret av MST
Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har tenkt til å skaffe meg en PS3 i nærmeste framtid så derfor har jeg et spørsmål eller to... Er det vits å kjøpe PS3 når man ikke har HDTV? Skjønner at det ikke blir topp bildekvalitet men blir det vesentlig bedre enn PS2 uansett?

Kommer også til å skaffe meg HDTV, men ikke før om en stund...Så det blir PS3 og HD uansett, men er det vits å kjøpe nå?

Vil det forresten komme noen tilbudspakker e.l. til PS3 snart? Venter på priser under 3500....

 

Takk for svar :thumbup:

 

Det var et bra nettilbud hos elkjøp nå i helgen. 3495,- inkl. burnout...

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har tenkt til å skaffe meg en PS3 i nærmeste framtid så derfor har jeg et spørsmål eller to... Er det vits å kjøpe PS3 når man ikke har HDTV? Skjønner at det ikke blir topp bildekvalitet men blir det vesentlig bedre enn PS2 uansett?

Kommer også til å skaffe meg HDTV, men ikke før om en stund...Så det blir PS3 og HD uansett, men er det vits å kjøpe nå?

Vil det forresten komme noen tilbudspakker e.l. til PS3 snart? Venter på priser under 3500....

 

Takk for svar :thumbup:

 

Det var et bra nettilbud hos elkjøp nå i helgen. 3495,- inkl. burnout...

Joda, jeg vet om tilbudet på elkjøp men hadde bare ikke viljen til å slå til.. :!: Det kom litt sånn fort, men neste gang det dukker opp et slikt tilbud tror jeg at jeg slår til.. Si gjerne ifra hvis dere ser et bra tilbud ;)

Så alle mener at det er hvert det, og at det gir mye bedre kvalitet enn PS2?

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke hdtv, men jeg har en rgb scart! Og det gjør syyykt mye forskjell! med den er ikke kvaliteten sååå langt unne hd kvaliteten :cool: ! men er seff ikke det samme!

Mener du at jeg burde gå til innkjøp av en rgb scart? vil dette altså bedre kvaliteten betraktelig?

Tusen takk for alle svar :D Hyggelig at dere hjelper meg!

Lenke til kommentar
Jeg har heller ikke hdtv, men jeg har en rgb scart! Og det gjør syyykt mye forskjell! med den er ikke kvaliteten sååå langt unne hd kvaliteten :cool: ! men er seff ikke det samme!

Mener du at jeg burde gå til innkjøp av en rgb scart? vil dette altså bedre kvaliteten betraktelig?

Tusen takk for alle svar :D Hyggelig at dere hjelper meg!

 

Dersom du ikkje har planer om å kjøpe HDTV med det første er ein RGB-kabel definitivt verdt å kjøpe. Kompositt kablene som følger med er av verste kabelsort så og si.

Lenke til kommentar

Ja PS3 er verdt å skaffe seg uten hd-tv, jeg hadde ps3 på 21" bilderørs TV i 4 månder før jeg fikk ny TV. Fikk da en 42" ikke hd tv (maks 480p) har nå skaffet meg component kabel til fordel for kompositt kabelen som fulgte med og forskjellen er som natt og dag.

Så hvis du har component inngang i TVen din burde du skaffe deg en slik, hvis ikke burde du gå for en rgb scart kabel.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...