Mata- Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei. Jeg har tenkt til å skaffe meg en PS3 i nærmeste framtid så derfor har jeg et spørsmål eller to... Er det vits å kjøpe PS3 når man ikke har HDTV? Skjønner at det ikke blir topp bildekvalitet men blir det vesentlig bedre enn PS2 uansett? Kommer også til å skaffe meg HDTV, men ikke før om en stund...Så det blir PS3 og HD uansett, men er det vits å kjøpe nå? Vil det forresten komme noen tilbudspakker e.l. til PS3 snart? Venter på priser under 3500.... Takk for svar Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg har ikke HDTV og jeg syns at det er verdt det. Grafikken er jo veldig god, men jeg vet ikke åssen det er i forhold til HD Lenke til kommentar
MST Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg har HD tv og har prøvd med og uten HDMI kabel. Forskjellen var vel skarpheten i bildene.. Syns selv det var greit med AV men syns såklart HD er best. Og du skulle kanskje slått til i helga på elkjøp.. Ps3 med burnour paradise for 3500,- ca. Endret 22. januar 2008 av MST Lenke til kommentar
huldal Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei.Jeg har tenkt til å skaffe meg en PS3 i nærmeste framtid så derfor har jeg et spørsmål eller to... Er det vits å kjøpe PS3 når man ikke har HDTV? Skjønner at det ikke blir topp bildekvalitet men blir det vesentlig bedre enn PS2 uansett? Kommer også til å skaffe meg HDTV, men ikke før om en stund...Så det blir PS3 og HD uansett, men er det vits å kjøpe nå? Vil det forresten komme noen tilbudspakker e.l. til PS3 snart? Venter på priser under 3500.... Takk for svar Det var et bra nettilbud hos elkjøp nå i helgen. 3495,- inkl. burnout... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, jeg hadde ikke HDTV i starten. Er en stor opplevelse selv uten. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vel jeg hadde det gøy med ps3 før jeg fikk hd tv, men ikke gjør den samme feilen som meg å prøv på hd tv hos en kamerat uka etterpå bestilte jeg meg hd tv siden det er så mye bedre, hehe. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Hei.Jeg har tenkt til å skaffe meg en PS3 i nærmeste framtid så derfor har jeg et spørsmål eller to... Er det vits å kjøpe PS3 når man ikke har HDTV? Skjønner at det ikke blir topp bildekvalitet men blir det vesentlig bedre enn PS2 uansett? Kommer også til å skaffe meg HDTV, men ikke før om en stund...Så det blir PS3 og HD uansett, men er det vits å kjøpe nå? Vil det forresten komme noen tilbudspakker e.l. til PS3 snart? Venter på priser under 3500.... Takk for svar Det var et bra nettilbud hos elkjøp nå i helgen. 3495,- inkl. burnout... Joda, jeg vet om tilbudet på elkjøp men hadde bare ikke viljen til å slå til.. :!: Det kom litt sånn fort, men neste gang det dukker opp et slikt tilbud tror jeg at jeg slår til.. Si gjerne ifra hvis dere ser et bra tilbud Så alle mener at det er hvert det, og at det gir mye bedre kvalitet enn PS2? Lenke til kommentar
MST Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Vil du kjøpe i Norge eller er du villig til og kjøpe utenlands? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja det er verdt det og det gir mye mye bedre kvalitet enn PS2. Jeg har PS3 og vanlig SDTV, og jeg tenker ikke så mye over det egentlig. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Vil du kjøpe i Norge eller er du villig til og kjøpe utenlands? Helst i Norge, så lenge jeg ikke kommer over et fantastisk tilbud i utlandet.. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja det er fortsatt VERDT å kjøpe PS3. Grafikken vil ikke se like bra ut, men funksjonaliteten er et stort steg foran PS2. Gøy å spille online med headset, prate og huie med andre. Streame media til den som server, hvis du har behov for dette. Knallbra DVD spiller, og mange bra spill. Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har heller ikke hdtv, men jeg har en rgb scart! Og det gjør syyykt mye forskjell! med den er ikke kvaliteten sååå langt unne hd kvaliteten ! men er seff ikke det samme! Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har heller ikke hdtv, men jeg har en rgb scart! Og det gjør syyykt mye forskjell! med den er ikke kvaliteten sååå langt unne hd kvaliteten ! men er seff ikke det samme! Mener du at jeg burde gå til innkjøp av en rgb scart? vil dette altså bedre kvaliteten betraktelig? Tusen takk for alle svar Hyggelig at dere hjelper meg! Lenke til kommentar
jatta Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Personlig hadde jeg aldri kjøpt ps3 uten hdtv. Men nå er jeg grafikk hore da Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Personlig hadde jeg aldri kjøpt ps3 uten hdtv. Men nå er jeg grafikk hore da Enig der. Eller skal man si "sekundert" Jeg kjøpte HDTV i August når jeg og inkludert resten av Europa trodde PS3 kom i November. Så på det som et nødvendig verktøy for å nyte neste steg i spill evolusjonen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Jeg har heller ikke hdtv, men jeg har en rgb scart! Og det gjør syyykt mye forskjell! med den er ikke kvaliteten sååå langt unne hd kvaliteten ! men er seff ikke det samme! Mener du at jeg burde gå til innkjøp av en rgb scart? vil dette altså bedre kvaliteten betraktelig? Tusen takk for alle svar Hyggelig at dere hjelper meg! Dersom du ikkje har planer om å kjøpe HDTV med det første er ein RGB-kabel definitivt verdt å kjøpe. Kompositt kablene som følger med er av verste kabelsort så og si. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Ja PS3 er verdt å skaffe seg uten hd-tv, jeg hadde ps3 på 21" bilderørs TV i 4 månder før jeg fikk ny TV. Fikk da en 42" ikke hd tv (maks 480p) har nå skaffet meg component kabel til fordel for kompositt kabelen som fulgte med og forskjellen er som natt og dag. Så hvis du har component inngang i TVen din burde du skaffe deg en slik, hvis ikke burde du gå for en rgb scart kabel. Lykke til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Viss du har ein HDTV med maks 1080p har du da full HD, du meinte kanskje 1080i? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Viss du har ein HDTV med maks 1080p har du da full HD, du meinte kanskje 1080i? Nei, har en tv på maks 480p. Er en 2 år gammel plasma skjerm, men det er jo bra nok da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå