L4ffen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg lastet ned µTorrent, men det går ikke an og søke på sanger og sånt :S Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nå har jeg lastet ned µTorrent, men det går ikke an og søke på sanger og sånt :S Du må jo finne ei side der du kan laste ned torrentane dine frå då Men tvilar på denne tråden kjem til å bli open so veldig lenge... Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) µTorrent er kun en klient som lar deg laste ned filen torrent-filen peker mot, man kan ikke bruke den på samme måte som f. eks. Limewire der alle filene er samlet gjennom gnutella-nettverket. Som Kalvegodt sier må du finne et nettsted som legger ut torrent-filer for å få noe nytte av programmet. Det finnes forøvrig mange lovlig torrent-sider der musikken som er lagt ut er helt gratis. Denne artikkelen tar for seg noen. Endret 22. januar 2008 av miCro Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 µTorrent er kun en klient som lar deg laste ned filen torrent-filen peker mot, man kan ikke bruke den på samme måte som f. eks. Limewire der alle filene er samlet gjennom gnutella-nettverket. Som Kalvegodt sier må du finne et nettsted som legger ut torrent-filer for å få noe nytte av programmet. Det finnes forøvrig mange lovlig torrent-sider der musikken som er lagt ut er helt gratis. Denne artikkelen tar for seg noen. Det må no i tilfelle vere amatørmusikk som ikkje er opphavsbeskytta Kven gidd å laste ned det? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Å kunne kunne komme over noen uoppdagede perler ved å høre seg gjennom en del middelmådighet kan være vel verdt det. Ikke alle som lager god musikk gjør det for å tjene penger. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Det er eit søkefelt oppe til høgre i µTorrent, der du kan søke på ulike torrentsider. Søket vil då verte opna i nettlesaren. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Å kunne kunne komme over noen uoppdagede perler ved å høre seg gjennom en del middelmådighet kan være vel verdt det. Ikke alle som lager god musikk gjør det for å tjene penger. Kanskje du har eit poeng der ja... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er eit søkefelt oppe til høgre i µTorrent, der du kan søke på ulike torrentsider. Søket vil då verte opna i nettlesaren. Kan man velge hvilken torrent side man søker på. Trodde bare det var EN fyfy-side man kunne søke på. Anyways. Den sida jeg sikter til er ikke så ille Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Eg kan iallfall velge mellom seks-sju ulike, pluss Google. Klikk på forstørrelsesglaset ved sida av søkefeltet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå