scoom Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei, harddisken min gjekk duken her om dagen. Eg veit at dette er ein stor feil, og er lite eg kan gjere med det, men det som er spørsmålet, er om det er eit harddisk-kabinett som kan ta en 80 GB EIDE-harddisk, ATA 100 4200 rpm som eg kan koble til PC-en og prøve å redde dei dataene eg vil ha før eg knuser den gamle harddisken?? Endret 29. januar 2008 av scoom Lenke til kommentar
ventle Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Denne gjør jobben og koster kanskje ~100 kroner ferdig levert? Du bør ikke være for optimistisk, er harddisken ødelagt er det så godt som umulig å få kontakt på vanlig måte. Har du veldig viktige data på den finnes det firma som jobber med å redde data fra skadde disker, men det koster litt. Lenke til kommentar
scoom Skrevet 29. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2008 saken ordnet seg, var forøvrig "bare" den delen som windows låg på som var ødelagt, så alt det andre var i orden.. Merkelig, men gjekk tråden kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå