Dulla Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 En pc i kåken har fått seg et virus. Den kjører XP pro og Avast antivirus. Kom sannsynligvis med en spam-mail som ble åpnet. Når jeg scanner med Avast så finner den trojanern som Win32:TestAgent-C Problemet er at PC-en sporadisk går i stand-by for så og starte opp igjen, så kan det gå ned i bare noen sekunder før den går i stand-by igjen etter windows har startet, for så å starte opp igjen. Og slik fortsetter det med forskjellg tid før restart. PC-en er med andre ord ubrukelig. Hva gjøre??? På forhånd takk... Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Formater dritten og legg inn os på nytt EDT: Ja, for du har vell tatt backup av viktige ting, ikke sant? Endret 22. januar 2008 av Kokidoiten Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Formater dritten og legg inn os på nytt Ja et menigløst forslag. Post en hjt-logg så tar vi det derfra. http://www.trendsecure.com/portal/en-US/to...ools/hijackthis Endret 22. januar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
Ronny#1 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Formater dritten og legg inn os på nytt Ja et menigløst forslag. Takk for den fine kommentaren, til meg, som ikke kan noe :!: Tipper det tar like lang tid å surre rundt og analysere alle de filene, som det tar å legge inn os på nytt, om ikke lenger..... Har man partisjonert og lagret tinga sine på rett måte, er det ikke et dårlig forslag i det hele tatt, men lykke til med "analyseringa" Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Skal forsøke den hjt-greia på den PC-en, hvis den holder seg så pass oppe at jeg får kjørt den. Lenke til kommentar
arkael Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 gå til http://free.grisoft.com/doc/8/us/frt/0/ndi/67751 å last ned vcleaner.exe følg instruksjonene på siden og trojaneren bør bli borte Lenke til kommentar
Dulla Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, vi prøver den også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå