laPANTHA Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Har programmert i Java i 2 år nå, og har lyst til å lære meg C++ Siden Java og C++ har mye til felles, og jeg er inne i objektorientert utvikling, har jeg ikke tenkt til å kjøpe meg noen bøker, men jeg kunne tenkt meg en side som har oversikt over alle headerene, og hvordan du bruker dems metoder. Noe lignende denne siden , hvor man har en oversikt over alle standardklassene til Java, og dems metoder. Tar også forslag til gode editorer/IDE for C++ Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 ............Tar også forslag til gode editorer/IDE for C++ Hos http://www.bloodshed.net/ finner du Dev C++ , gratis och franko Burde kunne duge... Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Går også ann å bruke help funksjonen i c++. Der er mange av headerne med. Men jeg hadde foreslått å kjøpe en bok for å lære alle korrekte syntax. F.eks i java når du lager en klasse så gjør du følgende: public class enKlasse { private int en; private String to; public void metode() { .... } } //class ferdig Men i c++ er det litt anderledes: public class { private: int en; String to; public: void metode(); }; //class ferdig Så kommer metode deklerasjon under her (samme som java) Som du ser litt anderledes. Ergo kjøp en liten bok eller finn noe på internett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå