taco_9000 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 hei! jeg trenger tips om hviljken spill som er morsome og linke på jeg har age of empire2 red alert 2 age of myteloghy unrealtournament counter-strike (det er bare best) så de trenger jeg ikke noen tips helst strategi takker for alle tips og svar Lenke til kommentar
bkak Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 c&c:generals! etterfølger for ra2 Lenke til kommentar
HMKG Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 c&c generals kom vel nettopp ut. har hørt det skal være bra. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 diablo 1 (ikke 2!) starcraft broodwar warcraft 3 collin mcrae Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Battlefield 1942 er konge, har ikke spilt det på LAN med mer enn to andre ennå men jeg kan tenke meg at man kan bli et ganske kickass lag hvis man er en 5-6 kompiser som sitter sammen (hvis man kan samarbeide). Lenke til kommentar
Thomas2 Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 C.C generals er etterførlgeren av tiberain sun lagd westwood studios.Denne etterfølgeren er et veldi underholdende gamplay og bra grafikk, denne bør hentes til din hjemme pc! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå