Ni kon Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Tok et bilde av krana på badet, og fikk den geniale ideen om å ta det i speilet, slik at jeg både fikk fronten og baken med. Har lest litt om det gyldne snitt og at skal plasseres sånn og sånn i bildet. Men er litt usikker på hvor den skal være når man ikke skyter landscape, men heller i portrait... Hmmm. Nuff said. Blir krana her liksom borte i helheten? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. januar 2008 av oivind_dahle Lenke til kommentar
Bazze Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 LOL... ja krana blir litt borte. Ganske (u)fin blanding av krom og messing.... Bilde var skarpt ihvertfall. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 for de intresserte: ISO 200, 1/60", F4, Nikon d80, Nikkor 17-55 @ 17mm, flash db600 Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Genialt Øyvind! PR-stunt fra deg igjen. EXIF er nok i dette tilfellet for spesielt interesserte Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Krana blir liksom ikke det første du setter øynene på. Så du har nok bommet litt der Lenke til kommentar
Inc Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Du vet at dette bildet kommer til å gå verden rundt nå, men det viste du vel. Så da er vel det riktige spørsmålet, hva er din hensikt med dette? bli rik og betømt Edit. sry. skulle stå berømt... Endret 22. januar 2008 av Inc Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Dette blir litt i groveste laget for meg. Er du ute etter å ta selvportrett, eller ute etter å ta bilder av krana? Om det i så fall er krana, som du skriver i topic så ville det med STOR fordel vært en idè at krana var skarp, og du var uskarp. Synest dessverre ikke at bildet var særlig bra. Det er ingenting som fenger meg.. Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Litt mindre dybdeskarphet neste gang? Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Hansgrohe Talis S.. selger mye av det på brødrene dahl! På fagspråket heter det servantbatteri, fyi Endret 25. januar 2008 av Mr. Lid Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Hos meg fikk krana ALL oppmerksomhet! Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 Er ikke det at krana blir borte, men den virker liksom så liten... ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Jeg personlig synes at krana stjeler for mye fokus fra bildet, bort med den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå