MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 har boxed cpu, altså får med kjøler ;P så ja den funker fett.... men skal teste utenfor kabinett osv nå, hjemme fra skolen.... Får sjekke om kjøleren er festet riktig også, så får vi se Lenke til kommentar
killkid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Håper ikke jeg får samme problem med mitt kabinett som er helt likt.. Gidder ikke å stresse med feilsøking:P Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 hvordan starter jeg pcen uten å ha i "power switchen" fra kabinettet? :S Lenke til kommentar
killkid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 http://www.hardware.no/diverse/overklokkin...orsyninger.html slik gjør du det Lenke til kommentar
Vonzipper Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har også noe av det samme problemet, men min slår seg gjerne av hvis den loader ( feks bytte char i wow, ny server i cod4 etc ) Nå har maskina stått på over nattan og det har ikke skjedd noe. Jeg kjøpte meg et nytt kabinett og ram for en uke siden. Etter at jeg satt i alt i det nye kabinettet så begynte den å fuske sånn. Jeg fikk meg et Lian-Li kabinettog etter dette har det vært sånn, hadde aldri noe sånt med det gamle kabinettet. Byttet også tilbake den gamle rammen for å se om det var problemet, men det var det ikke. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Trodde ikke kabinettet hadde så mye å si hvis du har montert det riktig.. Men jeg hører at teknologien er enda mer unfintlig idag en den var før Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 hvordan kortslutter jeg de greiene da? :s skjønte ikke helt guiden.... Lenke til kommentar
killkid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) hvordan kortslutter jeg de greiene da? :s skjønte ikke helt guiden.... Det du gjør: Du ser at det er streket med penn 2 punkter på den kontakten? Stapp en binders inn der.. voala så har du strøm Eller sluttet krets som det heter på fint.. Pass også på at strømmen ikke er i når du gjør dette Litt dumt å få strømsjokk Endret 23. januar 2008 av killkid Lenke til kommentar
dricco Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg satte bare kabinettet rett ved siden av hovedkortet, slik at jeg bare koblet som vanlig. Lenke til kommentar
killkid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Gratulere som ny medlem von zipper =)^^ Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 skal jeg stappe en binders inn i hver, så ut igjen og stappe inn i hovedkortet? er de 2 ødelagt for ever da eller? Lenke til kommentar
killkid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Du lager en Bøyle som går fra den ene til den andre.. Endret 23. januar 2008 av killkid Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 hvordan får jeg kabelen nedi hovedkortet med en binders nedi? Lenke til kommentar
killkid Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Si det Bare gjør som han andre skrev ovenfor, ta buff ledninger fra kabinettet inn i hovedkortet Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) ok, funka ikke utenfor kabinettet heller, tror det har noe med prosessoren å gjøre, ble veldig varm osv under, sikkert vanlig det, men huska en gang når jeg hadde alt kobla til og den var på i en ca 8 sek, kom det opp på sjermen "Warning, overclocking failed" elns + masse annen skrift jeg ikke fikk tid til å lese... Denne warningen var med rød skrift da..... og en ting til, da jeg monterte prosessoren, etter jeg hadde hatt den nedi og skulle lukke "hanken/hendelen" ned, var den litt treg, og jeg måtte bruke en del kraft for å få den ned.... vet ikke helt om det er normalt :s Endret 23. januar 2008 av MasterCard Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Hva det er dette for slags hjelp? Bruke binders ned i ATX-kontakt for å jumpstarte ett system (tilkoblet hk) Er dere gale? @MasterCard: Ikke knot mer nå. Få en mer erfaren bygger til å hjelpe deg. Å jumpstarte PSU for testing er en ting ("binderstrikset"). Det er noe man gjør for *å teste PSU*. For å "jumpstarte" systmemet med hk utenfor kabinett (på en trefjøl/pappeske), så kortslutter man enkelt pinnene der Pwr-sw ledning fra kabinett skal på. Med f.eks. en skrutrekker. Meget enkelt. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 hmm ok, men noen som har svar på OM dette med prosessoren kan være problemet? hendelen jeg mente; Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Nei. Ser helt normalt ut den monteringen der. Lenke til kommentar
MasterCard Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 det ekke min cpu, bare bilde tatt fra hardware guiden.... Men slik jeg forklarte det, kan det ha noe å si? ok, funka ikke utenfor kabinettet heller, tror det har noe med prosessoren å gjøre, ble veldig varm osv under, sikkert vanlig det, men huska en gang når jeg hadde alt kobla til og den var på i en ca 8 sek, kom det opp på sjermen "Warning, overclocking failed" elns + masse annen skrift jeg ikke fikk tid til å lese... Denne warningen var med rød skrift da..... og en ting til, da jeg monterte prosessoren, etter jeg hadde hatt den nedi og skulle lukke "hanken/hendelen" ned, var den litt treg, og jeg måtte bruke en del kraft for å få den ned.... vet ikke helt om det er normalt :s Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det er normalt at det skal være spenn ja. Det noen forveksler med skeiv IHS ("lokket" skal være litt skjevt for å skape press). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå