Gå til innhold

Når kan jeg kjøpe min nye mobil?

dredg

Anbefalte innlegg

Hei jeg er ute etter å kjøpe meg en mobil, men siden jeg i dag har en ganske grei en i dag(N73) så har jeg ikke hastverk. Når jeg nå vil ha en ny mobil så er det fordi jeg ikke er helt fornøyd med mulighetene og grensesnittet på min mobil per i dag. Den har ikke minijack til vanlig headsett, ikke wifi, ikke bra videopptak, begrensene grensesnitt mtp taster osv. Derfor har jeg noen krav til min neste mobil, men det virker dessverre som dette ikke finnes på markedet per i dag og jeg har heller ikke sett noen umiddelbare planer fra noen produsent om å lansere noe i nærmeste fremtid. Så jeg tenkte at det muligens sitter noen kunnskapsrike mobilentusiaster her som kan gi noen pekepinner på når jeg kan kjøpe en mobil med følgende spesefikasjoner;

- Touch skjerm 3" <

- 5 mp kamera m/videopptak som N95 eller bedre.

- Støtte for 8 GB+

- GPS

- WiFi

- Minijack

Jeg kan vel nesten spørre om når en mobil med N95 sine spesefikasjoner kommer med en stor touchskjerm?

Takk for eventuelle svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei jeg er ute etter å kjøpe meg en mobil, men siden jeg i dag har en ganske grei en i dag(N73) så har jeg ikke hastverk. Når jeg nå vil ha en ny mobil så er det fordi jeg ikke er helt fornøyd med mulighetene og grensesnittet på min mobil per i dag. Den har ikke minijack til vanlig headsett, ikke wifi, ikke bra videopptak, begrensene grensesnitt mtp taster osv. Derfor har jeg noen krav til min neste mobil, men det virker dessverre som dette ikke finnes på markedet per i dag og jeg har heller ikke sett noen umiddelbare planer fra noen produsent om å lansere noe i nærmeste fremtid. Så jeg tenkte at det muligens sitter noen kunnskapsrike mobilentusiaster her som kan gi noen pekepinner på når jeg kan kjøpe en mobil med følgende spesefikasjoner;

- Touch skjerm 3" <

- 5 mp kamera m/videopptak som N95 eller bedre.

- Støtte for 8 GB+

- GPS

- WiFi

- Minijack

Jeg kan vel nesten spørre om når en mobil med N95 sine spesefikasjoner kommer med en stor touchskjerm?

Takk for eventuelle svar!

Du var ikkje lite kravstor heller :hmm: , men dersom du kan klare deg utan trykkfølsom skjerm, kan Nokia N82 anbefalast på det sterkaste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...