dredg Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei jeg er ute etter å kjøpe meg en mobil, men siden jeg i dag har en ganske grei en i dag(N73) så har jeg ikke hastverk. Når jeg nå vil ha en ny mobil så er det fordi jeg ikke er helt fornøyd med mulighetene og grensesnittet på min mobil per i dag. Den har ikke minijack til vanlig headsett, ikke wifi, ikke bra videopptak, begrensene grensesnitt mtp taster osv. Derfor har jeg noen krav til min neste mobil, men det virker dessverre som dette ikke finnes på markedet per i dag og jeg har heller ikke sett noen umiddelbare planer fra noen produsent om å lansere noe i nærmeste fremtid. Så jeg tenkte at det muligens sitter noen kunnskapsrike mobilentusiaster her som kan gi noen pekepinner på når jeg kan kjøpe en mobil med følgende spesefikasjoner; - Touch skjerm 3" < - 5 mp kamera m/videopptak som N95 eller bedre. - Støtte for 8 GB+ - GPS - WiFi - Minijack Jeg kan vel nesten spørre om når en mobil med N95 sine spesefikasjoner kommer med en stor touchskjerm? Takk for eventuelle svar! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei jeg er ute etter å kjøpe meg en mobil, men siden jeg i dag har en ganske grei en i dag(N73) så har jeg ikke hastverk. Når jeg nå vil ha en ny mobil så er det fordi jeg ikke er helt fornøyd med mulighetene og grensesnittet på min mobil per i dag. Den har ikke minijack til vanlig headsett, ikke wifi, ikke bra videopptak, begrensene grensesnitt mtp taster osv. Derfor har jeg noen krav til min neste mobil, men det virker dessverre som dette ikke finnes på markedet per i dag og jeg har heller ikke sett noen umiddelbare planer fra noen produsent om å lansere noe i nærmeste fremtid. Så jeg tenkte at det muligens sitter noen kunnskapsrike mobilentusiaster her som kan gi noen pekepinner på når jeg kan kjøpe en mobil med følgende spesefikasjoner; - Touch skjerm 3" < - 5 mp kamera m/videopptak som N95 eller bedre. - Støtte for 8 GB+ - GPS - WiFi - Minijack Jeg kan vel nesten spørre om når en mobil med N95 sine spesefikasjoner kommer med en stor touchskjerm? Takk for eventuelle svar! Du var ikkje lite kravstor heller , men dersom du kan klare deg utan trykkfølsom skjerm, kan Nokia N82 anbefalast på det sterkaste! Lenke til kommentar
dredg Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Nja, jeg vil ha innsiden til N95 og utsiden til iPhone er vel ikke for mye å be det? Vurderer en KU990 mens jeg venter, men det blir dyrt for en "ventetelefon." Lenke til kommentar
mobifil Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Kan virke som HTC Touch Cruise er telefonen for deg så lenge du kan leve med 2,8" skjerm og 3,2mp kamera. Eller så kan du ofre wifi og GPS og kjøpe KU990. Eller som forrige person svarte: N95 hvis du kan leve uten touch skjerm. Lenke til kommentar
dredg Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 HTCen skal sjekkes ut. Touchskjerm er ett must. N95 er ikke aktuell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå