HowCome Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei! Situasjonen er slik at jeg for første gang, i en alder av 17 år, ønsker å prøve og drikke. Skal på en fest nå til lørdag, og det vil hovedsakelig være kamerater som står meg tett. Men, foreldrene mine er imot drikking - og jeg vil gjerne prøve nå. Jeg snakker ikke om store mengder, kanskje bare en flaske, men ønsker å ikke bli tatt. Så, hva er tipsene? Bør jeg ha med meg en trillebår av tyggegummi, eller hva er de enkle og beste tipsene? Drikke noe vann? Øllukten kan jo lett kjennes. Endret 22. januar 2008 av above_trutth Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Så lenge du ikke søler over hele deg, så tror jeg ikke at det skulle være noe problem Lenke til kommentar
kronestykket Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Drikk tidlig på kvelden so forsvinner lukta nok... har aldri brydd meg enkli... Tyggegummi funker fett det og... Det går nok bra med mindre du har for vane å blåse på foreldra dine.. Lykke til \m/ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Nokon mentol eller mint drops skal hjelpe... Lenke til kommentar
Evil Eye Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvis du holder deg til Vørterøl så ordner det seg. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Holder med en pakke tyggis. Av en øl eller kan neppe foreldrene dine merke noe som helst. Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 gi faen i å spy,spis ei pakke tyggis på veien hjem,evt bring lacost parfyme e.l Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kan da drikke rusbrus vist du er redd for å bli ferska, det er ikkje verre... Eller kan du sei at du drakk øl uten alkohol... Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Eller kan du sei at du drakk øl uten alkohol... right Hvis du bare drikker en øl eller to burde du ikke bli merkbart beruset eller luktende, bare du unngår å kose masse på foreldrene dine med én gang du kommer hjem... Et annet tips jeg kan gi deg er at det gjerne tar litt lenger tid enn du tror før alkoholen virker, så ikke bøtt innpå fordi du ikke kjenner deg rusa. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Drikker du deg drita, kan du bare glemme å prøve å gjemme det. Det funker ikke. Men tar du bare et par øl, så holder det nok i massevis med noen mintpastiller eller tyggis eller noe for å få fjernet ølånden. Men sjangsen for å bli fersket er vel minimal med mindre du er synlig ruset. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 En en øl merker nok ikke foreldra dine, kan jo kjøpe en pakke tyggis.. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Drikk sprit -> Nada øllukt. Do it the smart way. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dra hjem etter at folka dine har lagt seg. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hva med bare den gode gamle. - skal overnatte hos en kompis, blir sikkert en film og noe pizza. - Den er god, er foreldrene hans hjemme? - Tror det. - Greit, kos deg! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Dra hjem etter at folka dine har lagt seg. Vist dei ikkje sitter opp å venter på han da. Lenke til kommentar
Soulwax Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Epler får vekk alkohol-lukt. Funka på juleballet Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du kommer ikke til å bli beruset av en flaske øl og det kommer ikke til å lukte av deg etter en øl, så du har ingenting å være redd for. OT: Synes foreldrene dine at det er ok å drikke med en gang man er fylt 18? Du blir jo ikke mer moden bare etter et par måneder. 18-årsgrensen er bare en lov, formalitet. Den endrer jo ingenting hvis du allerede er 17 år gammel. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kaffepulver (uten vann altså) fungerer promille- og ølluktnedsettende. Spis litt før du går hjem. Daniel Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Si at du tok et par Munkholm og si så: God Natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå