jonasguten Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hei. jeg er en gutt som strever med å velge gitar, (venstrehendt selvfølgelig)jeg er nybegynner og vil ha mest for pengene ¨jeg har sett på to gitarpakker denne ene koster 500,- mindre men det er en forsterker på 15w morgan lefthand den andre koster 500,- mer men den er med en forsterker på 20w stagg gitarpakke så er det rimelig og betale den prisen eller finnes det noen andre pakker til en rimelig pris?? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ville nok ha godt for den øverste hvis jeg skulle valgt mellom de to, for den har humbucker i bridge som gir den mer allsidighet enn bare tre singlecoils. Morgan er også et litt mer kjent merke enn Stagg Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hvis du ikke er "veldig venstrehendt", vil jeg faktisk anbefale deg å forsøke å lære deg å spille gitar "feil vei". Faktisk er det slik at venstrehendte har en fordel i forhold til høyrehendte. Dette kan sikkert diskuteres, men det "vanskelige" med gitarspilling utføres med venstrehånden.. Det finnes ikke egne pianoer til venstrehendte, ei heller klarinetter, fløyter eller andre instrumenter der man bruker alle fingrene. Derfor er ikke behovet så stort på gitar, heller, spør du meg. Det gjør det veldig mye lettere for deg senere i livet. Jeg har lært opp en del nybegynnere på gitar, for å si det sånn, og nesten alle fikser en vanlig gitar like lett som høyrehendte. Det har flere fordeler- du kan bruke hvilken som helst gitar, det er lettere å få tak i den gitaren du vil ha, og så videre. Jeg har sikkert lært over tusen stykker å spille gitar. Ikke så lenge at de ble flinke, men de første grepene. Kan bare huske en to- tre stykker som ikke klarte å spille på en vanlig gitar, men som måtte ha "kjevhendtgitar". Endret 22. januar 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå