olepeder12 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg sliter med å fa tak i "Tracker" programmet. Det går jo ikke å laste ned på SE sine sider, kundeservice kan heller ikke hjelpe. Er det noen her som kan? Ole Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg sliter med å fa tak i "Tracker" programmet. Det går jo ikke å laste ned på SE sine sider, kundeservice kan heller ikke hjelpe. Er det noen her som kan? Ole Er det det orginalt på din mobil? Om det ikke er orginalt så kan du ikke få det da, det ligger på mobilen når du kjøper den da. Lenke til kommentar
olepeder12 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg sliter med å fa tak i "Tracker" programmet. Det går jo ikke å laste ned på SE sine sider, kundeservice kan heller ikke hjelpe. Er det noen her som kan? Ole Er det det orginalt på din mobil? Om det ikke er orginalt så kan du ikke få det da, det ligger på mobilen når du kjøper den da. Det finnes på SE sine sider så selvfølgelig kan det installeres på tlf.. Problemet er at nedlastingslinken ikke funker Endret 22. januar 2008 av olepeder12 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå