Kvartermester Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Et bilde jeg ble meget fornøyd med...Tatt på en konsert rett før nyttår.. Skulle gjerne hatt litt tilbakemeldinger med tanke på at det er noen av de første onsertbildene jeg har tatt..Så hva synes dere? ny versjon der jeg har rettet opp horisonten så mye som mulig + tatt vekk støyen( var ikke lagt på som filter men i fremkallinga så blir jo en litt annen versjon): Endret 26. januar 2008 av Kvartermester Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 22. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 Utrolig mye støy. Kanskje det var meningen eller om der var nødvendig. Kunne kanskje trengt litt cropping, ellers et greit konsertbilde. Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. januar 2008 har fått frem støyen i redigeringa..så det er med vilje...veldig lite støy i orginalen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 25. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2008 har fått frem støyen i redigeringa..så det er med vilje...veldig lite støy i orginalen Persjonelig så syntes jeg det hadde vært mye kulere uten støyen! Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Et bilde jeg ble meget fornøyd med...Tatt på en konsert rett før nyttår.. Skulle gjerne hatt litt tilbakemeldinger med tanke på at det er noen av de første onsertbildene jeg har tatt..Så hva synes dere? Tjah... Jeg likte det jeg Hadde vært litt interessant med tekniske spesifikasjoner, exif. Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 her kommer exif: Kamra: Nikon d80 Objektiv: Tamron 18-50mm 2,8 Brennvidde: 19mm f-verdi:2,8 Eksponering: 1/100 sec Iso:500 Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 26. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Syns siluettene ble bra jeg, men rett opp horisonten litt (bilde detter bakover). D80 med ISO=500 ofg et så lyssterkt objektiv burde ikke gi noe støy overhodet. Kan du legge ut ett som er rettet opp horisontalt og uten påført støy pls. ? /L Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. januar 2008 Syns siluettene ble bra jeg, men rett opp horisonten litt (bilde detter bakover). D80 med ISO=500 ofg et så lyssterkt objektiv burde ikke gi noe støy overhodet. Kan du legge ut ett som er rettet opp horisontalt og uten påført støy pls. ? /L Du sier at du synes siluettene var bra, vil det si at du synes bildet var bra, eller det bare siluetten som var bra? Tjah... Jeg likte det jeg Hva gjorde at du likte bildet var var bra hva kunne vært bedre? Lenke til kommentar
Bjørn Christiansen Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Tjah... Jeg likte det jeg Hva gjorde at du likte bildet var var bra hva kunne vært bedre? Stemningen, helhetsinntrykket. Synes det var greit med korning og uskarphet. Vet ikke om jeg synes du kunne gjort noe bedre jeg:) Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Likte det første bildet best, siluettene var fine, men synd at du ikke har fått mer lys i bildet. Trodde det hadde vært bedre hvis ansiktene hadde syntes. Lenke til kommentar
Kvartermester Skrevet 27. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 (endret) Likte det første bildet best, siluettene var fine, men synd at du ikke har fått mer lys i bildet. Trodde det hadde vært bedre hvis ansiktene hadde syntes. Hva mener du her? Siluetten skal jo strengt tatt være helt svart ?! Har et bilde med mere lys..men en litt annen vinkel, så mikrofonstativet blir litt sjenerende for bildet. Ingen som har nevnt det mem..lurte bare på om plasseringa av motivet var grei eller om den blei for midtstilt og kjedelig? Endret 27. januar 2008 av Kvartermester Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 27. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2008 Likte det første bildet best, siluettene var fine, men synd at du ikke har fått mer lys i bildet. Trodde det hadde vært bedre hvis ansiktene hadde syntes. Hva mener du her? Siluetten skal jo strengt tatt være helt svart ?! Har et bilde med mere lys..men en litt annen vinkel, så mikrofonstativet blir litt sjenerende for bildet. Ingen som har nevnt det mem..lurte bare på om plasseringa av motivet var grei eller om den blei for midtstilt og kjedelig? Ansiktet til gitaristen er helt svart, etter mitt syn hadde det vært bedre om ansiktet hadde vært lysere, litt som hos personen til høyre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå