Sondremj Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei. Fikk Apple Iphone i dag, sammen med Hyper sim. Men har ikke peiling på hvordan jeg skal sette inn både sim kort å hyper sim. Noen som kan hjelpe meg? Endret 22. januar 2008 av Sondremj Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Mulig jeg er litt treg, men forstår meg ikke helt på guiden på hyper-card.com å trenger rask hjelp. Takk på forhånd Endret 23. januar 2008 av Sondremj Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Herregud da mann.. Ligger jo en mill. guider ang. dette temaet over alt på internett.. Bruk google, evt. youtube Lenke til kommentar
Sondremj Skrevet 26. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2008 Flott svar Lenke til kommentar
Stingah Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 gjorde dette selv i dag. Du tar bare simkortet ditt og klipper i det hjørnet hvor det allerede er ett lite hakk. Så legger du bare turbosimmen oppå med den lille chippen ned i det hakket du klippet. Så setter du bare dette inn i telefonen. I formen naturligvis. Dette innlegget skrev jeg på iphonen btw. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå