tidus2k4 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) The previously 360 and PC-only Splinter Cell Conviction is now also set for a simultaneous release on PS3, according major UK retailer GAME. The site also pens the game to release on all three formats on April 1, despite previous announcements only stating a vague early 2008 release Kilde Selv har jeg aldri likt splinter cell, og utviklerne er vel ikke akkurat kjent for å utnytte ps3 sin hardware maksimalt, men det kan jo hende noen blir glad for dette Endret 22. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Viss dette kommer så skal jeg gi Ubisoft et tupp i stompen. Dem snakket jo om at Cell ikke hadde nok kraft til å dra AIen i spillet. Derfor en av grunnene til at 360 havnet her. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hvorfor skulle de plutselig gjøre helomvending? Har ikke trua på at dette er sant. De skal liksom plutselig være på plass med spillet til første april? Når det har vært kansellert siden i sommer? NEh, har ikke trua. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) De ville ikke være de første til å gjøre en helomvending.. og at cell ikke er kraftig nok er jo uansett BS. Kan de lage uncharted med cell, så kan de helt sikkert lage spilinter cell også. Skulle ikke forundre meg om dette er en "ekslusiv" sånn som assassins creed var for ps3. Altså kun markedsført sånn. Forskjellen vil i såfall være at assassins creed hemmeligheten glapp litt tidligere. Endret 22. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Naramar Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tja har brydd meg ganske fint lite om alle SC spillene bortsett fra Chaos Theory. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Fy faen da hadde jeg blitt så jalla glad! Hele grunnen til at jeg joina dette forumet var fordi jeg var pissed off beyond belief fordi splinter cell ikke kom til ps3. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Flott, det er like greit det kommer på flere format. Så kan jeg velge den versjonen som er best Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skulle ikke forundre meg om dette er en "ekslusiv" sånn som assassins creed var for ps3. Altså kun markedsført sånn. Forskjellen vil i såfall være at assassins creed hemmeligheten glapp litt tidligere. Det er det eg og trur. Microsoft var ute med Moneyhats [som me alle veit Ubisoft er utruleg glade i] -- og difor selde kansje Microsoft 7stk 360'ar, til folk som gleda seg fortsettjinga på mr. Fisher si forteljing. Blir spanande å sjå kva Ubisoft seier til dette ryktet. Trådstartar kan kansje legge til "RYKTE:" i trådnamn. (?) Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Står ingen ting på de offisielle sidene for Splinter Cell Conviction att det kommer på Ps3 så tar disse ryktene med en klype salt og ser ut som ubisoft har talt igjen som en gang til att skal man ha dette spillet må man enten ha PC eller 360. http://www.videogamer.com/news/23-01-2008-7324.html Endret 23. januar 2008 av Whackedorange Lenke til kommentar
praystation Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Nok et bevis på at man ikke skal tro på rykter. Endret 23. januar 2008 av praystation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå