freke Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 *nynner* I can see clearly now... Lenke til kommentar
strayder Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 *nynner* I can see clearly now... ... with my glasses on... thu-rap thu-rap Det som er noe drit er når en sånn dings bestemmer over det meste av livet ditt og du ikke har mulighet for å få livet tilbake.... Har noen kompiser (som jeg av nevnte årsak ikke ser så ofte...) som har "gått" etter pipa til en sånn dings i noen år.... Tror du blir lei det jeg! Lenke til kommentar
toth Skrevet 25. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2008 *nynner* I can see clearly now... ... with my glasses on... thu-rap thu-rap Det som er noe drit er når en sånn dings bestemmer over det meste av livet ditt og du ikke har mulighet for å få livet tilbake.... Har noen kompiser (som jeg av nevnte årsak ikke ser så ofte...) som har "gått" etter pipa til en sånn dings i noen år.... Tror du blir lei det jeg! Det er vel mest workoholics med jobbyer som har slike, og de er som regel uhelbredelige, dessverre. Griper enhver nye mulighet til å ta med seg jobben enda en upassende plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå