V_B Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hei. Jeg har bare ett lite spørsmål. Jeg har bestilt COD4 fra kanada og lurer derfor på om jeg kun spiller med amrikanere/kanadiere ? Har bare begynt å bli litt lei av å høre diskusjoner om west og east coast samt hvorfor usa er så sinnsykt bedre enn kanada, så lurer derfor på om jeg kun spiller med dem over fjorden ? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Akkurat nå så vil du kun få spilt med amerikanere er jeg redd. Dette er fordi det er sluppet en patch til den amerikanske versjonen, som ikke ennå er gitt ut til den europeiske versjonen av spillet. Det gikk ann å spille sammen før såvidt jeg vet, så en kan håpe det vil funke sammen igjen når infinity ward får ut fingern og slipper patchen her også. Endret 22. januar 2008 av tidus2k4 Lenke til kommentar
V_B Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Aha, men når den patchen kommer, hvor stiller jeg på hvilken verdensdel server (vist jeg kan kalle det det) jeg vil spille på eller kommer alle bare automatisk sammen ? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Automatisk tror jeg.. er i hvertfall det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå