Gå til innhold

amerikanske spill på ps2

.Lagrange.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste dritten med chip på den slim versjonen er at laseren har en tendens til å ryke etter en liten stund.

Min røk 3 ganger før eg ga faen og heller ventet på ps3 :)

De sier de har en "fix" som gjør at laseren ikke ryker, denne fikk eg innstallert etter første gangen eg skiftet laseren, men den røk fortsatt 2 ganger etter det.

Han som chippet min ps2 tror eg faktisk nektet å chippe flere slim versjoner pga disse problemene.

Mulig, og forhåpentligvis, så har laserene blitt bedre på de siste ps2'ene, den som eg hadde var den første slim versjonen som kom ut i norge.

Lenke til kommentar
Eneste dritten med chip på den slim versjonen er at laseren har en tendens til å ryke etter en liten stund.

Min røk 3 ganger før eg ga faen og heller ventet på ps3 :)

De sier de har en "fix" som gjør at laseren ikke ryker, denne fikk eg innstallert etter første gangen eg skiftet laseren, men den røk fortsatt 2 ganger etter det.

Han som chippet min ps2 tror eg faktisk nektet å chippe flere slim versjoner pga disse problemene.

Mulig, og forhåpentligvis, så har laserene blitt bedre på de siste ps2'ene, den som eg hadde var den første slim versjonen som kom ut i norge.

Lol, da tror jeg du har brukt feil fyr... er ikke noe problem med chip i slim ps2, dessuten, så var det de første pstwo som hadde problemer med laseren, og den røk uansett om det ble installert chip eller ikke ;) brukes riktig laserfix, så lever de leeenge

Den memorycard løsningen som blir nevnt, er heller ikke noe å satse på, tungvint, og virker ikke på alle spill... ligeså med swap magic, det er "steinalder" utstyr ;)

Lenke til kommentar
Mister ikke nødvendigvis garantien med chip heller ;)

Også støtter som sagt ikke MC greia alle spill...

Si ifra når ps2`n din tar kvelden da, så kjøper jeg den ;)

Nei, hvis den som modder tilbyr garanti er jo det kjempe flott.

Skal si fra hvis den tar kvelden jeg. Skal sies at den har vært kjempestabil i de to årene jeg har hatt den så ikke hold pusten i vente på at den tar kvelden ;)

Endret av spiderworm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...