.Lagrange. Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 er dette noe problem? jeg husker ikke helt hvordan det var med import av spill på ps2, og jeg har en kompis som lurer fælt. det er en norsk ps2 av den tynne sorten. Lenke til kommentar
henky Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ps2-spill har soner, så det funker dårlig. med mindre du "chiper" ps2'en uten at jeg skal gå vidre inn på det, ut av uvitenhet. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Da må han få chip inst. ja, og det er helt klart verdt pengene... Send meg gjerne en pm ang chip Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Eneste dritten med chip på den slim versjonen er at laseren har en tendens til å ryke etter en liten stund. Min røk 3 ganger før eg ga faen og heller ventet på ps3 De sier de har en "fix" som gjør at laseren ikke ryker, denne fikk eg innstallert etter første gangen eg skiftet laseren, men den røk fortsatt 2 ganger etter det. Han som chippet min ps2 tror eg faktisk nektet å chippe flere slim versjoner pga disse problemene. Mulig, og forhåpentligvis, så har laserene blitt bedre på de siste ps2'ene, den som eg hadde var den første slim versjonen som kom ut i norge. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Får vel også chip fri løsning til PS2 nå ved å bruke Memo32 med Memento Firmware. Ikke testet denne vel og merke, men selges jo blant annet av modnet.no og de er da seriøse nok i mine øyne. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Eneste dritten med chip på den slim versjonen er at laseren har en tendens til å ryke etter en liten stund.Min røk 3 ganger før eg ga faen og heller ventet på ps3 De sier de har en "fix" som gjør at laseren ikke ryker, denne fikk eg innstallert etter første gangen eg skiftet laseren, men den røk fortsatt 2 ganger etter det. Han som chippet min ps2 tror eg faktisk nektet å chippe flere slim versjoner pga disse problemene. Mulig, og forhåpentligvis, så har laserene blitt bedre på de siste ps2'ene, den som eg hadde var den første slim versjonen som kom ut i norge. Lol, da tror jeg du har brukt feil fyr... er ikke noe problem med chip i slim ps2, dessuten, så var det de første pstwo som hadde problemer med laseren, og den røk uansett om det ble installert chip eller ikke brukes riktig laserfix, så lever de leeenge Den memorycard løsningen som blir nevnt, er heller ikke noe å satse på, tungvint, og virker ikke på alle spill... ligeså med swap magic, det er "steinalder" utstyr Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Tungvint å sette inn ett minnekort? Jaja. Skal nå teste løsningen når/hvis min PS2 slim med chip tar kvelden, syntes det er greit å ha ett alternativ hvor man for det første ikke trenger noen lodde kunnskaper e.l og ikke mister garantien. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Mister ikke nødvendigvis garantien med chip heller Også støtter som sagt ikke MC greia alle spill... Si ifra når ps2`n din tar kvelden da, så kjøper jeg den Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Vis du chipper den så trenger du kanskje ikkje å kjøpe spela i framtida. Penger spart er penger tjent. Lenke til kommentar
spiderworm Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 (endret) Mister ikke nødvendigvis garantien med chip heller Også støtter som sagt ikke MC greia alle spill... Si ifra når ps2`n din tar kvelden da, så kjøper jeg den Nei, hvis den som modder tilbyr garanti er jo det kjempe flott. Skal si fra hvis den tar kvelden jeg. Skal sies at den har vært kjempestabil i de to årene jeg har hatt den så ikke hold pusten i vente på at den tar kvelden Endret 24. januar 2008 av spiderworm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå