Gå til innhold

DVD spiller vs PS3 på 32 "

Anbefalte innlegg

Jeg har denne dvd-spilleren som oppskalerer, mens en kamerat har en ps3. Begge kjører via HDMI kabel, og begge har en 32 ". Jeg har en Tatung 32 " mens han har en noe dyrere av phillips, vet ikke nøyaktig hvilket.

Vi lurer på, hvis vi ser bort ifra forskjeller på tvene, hvem får det beste bildet? Av en PS3 Blu-ray spiller og min DVD spiller. Egner PS3'en seg til å spille av DVD-er på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har denne dvd-spilleren som oppskalerer, mens en kamerat har en ps3. Begge kjører via HDMI kabel, og begge har en 32 ". Jeg har en Tatung 32 " mens han har en noe dyrere av phillips, vet ikke nøyaktig hvilket.

Vi lurer på, hvis vi ser bort ifra forskjeller på tvene, hvem får det beste bildet? Av en PS3 Blu-ray spiller og min DVD spiller. Egner PS3'en seg til å spille av DVD-er på?

PS3 har vist seg å være en veldig god DVD spiller, og skalerer opp til 1080p med veldig godt resultat. En del mener den er bedre enn selv litt dyrere DVD spillere i 2-3 tusen kroners klassen. Har selv PS3 og bruker den som oppskalerende DVD spiller til en ganske så ålreit 1080p projektor og synes dem gjør jobben ganske så bra.

Men hvem av dere som får det beste bildet får dere avgjøre selv. Uten å ha sett spilleren din så ville jeg kanskje holdt en knapp på PS3'n alikevel - dette ut fra hva jeg har sett av PS3's prestasjoner med eget øye sammenlignet med spillere som er en god del dyrere enn din.

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Han har PS3 ja. Men vi har dessverre verken surround (men en kamerat skal ta med hans 4.1 pc-surround set) eller Blu-ray versjonen :(

Jeg har sett filmen på VHS og vanlig tv, på dvd på min gamle PS2 på en vanlig tvl, på en oppskalerende dvdspiller og HD tv og på en svær prosjektor. Bare Blu-ray mangler.

Vet du om det er mulig å få den lengre versjonen av filmen på Blu-ray? Jeg har 3. discversjonen, og har sett den minst 10 ganger, og ville betalt 150-200 + for de 5 minuttene ekstra. Lett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...