Barry White Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Hei! hvilket program komprimerer VOB filer(DVD Rip) best i forhold til størrelsen på det ferdige produktet? Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 kom med et forslag da...det trenger ikke å være så bra Lenke til kommentar
TCK Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Skal du kopiere ei 2 lags dvd plate over til ein 1 lags plate eller over til ein cd? Du kan bruke DVDx vis du vil ha den på cd. Du kan også bruke DVD2AVI Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 15. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2003 jeg skal komprimere fra de tre VOB filene som er rippa på pc'en nå til en mindre fil. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Bruk hvilket som helst komprimeringsprogram som tar .vob og lager .avi (MPEG2AVI, FlaskMPEG (søppel iflg mange), DVD2AVI, og bruk DivX 5.03 eller XviD-kodeken samt MP3 eller OGG for lyd. divx-digest.com og doom9.org har mange guider, verktøy m.m. Jeg bruker selv DVD2AVI, AC3DEC, VFAPI-converter og VirtualDub for dette formålet, ettersom jeg liker å gjøre de fleste innstillinger og sånt selv. GordianKnot er et bra alt-i-ett-program som gjør mye av jobben for deg. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 har prøvd DVD2AVI og har tre VOB filer.. men jeg klarer ikke å komprimere! klarer bare å lage en project file Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 16. februar 2003 Del Skrevet 16. februar 2003 Hvis du laster ned VFAPI Reader Codec kan du åpne prosjektfila fra DVD2AVI og lagre den som en AVI-fil, deretter kan du åpne AVI-fila i virtualDub og komprimere/klippe/filtrere av hjertens lyst:D Bare husk at dette er en dummy avi-fil som er koblet til D2V/VOB-filene, og er avhengig av at disse ligger der de lå for å fungere. Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 arg!! jeg lagra ei proskjekt fil i DVD2AVI og prøvde å åpne den i VFAPI men da kom det fram: ????istid.d2v???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå