WheelMan Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Kjempe fint Siden du blir sponset litt så kan du vell gjøre enda mer? Tenker du på mer vannkjøling, eller mer på moden? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 23. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2008 Mer på alt sammen Ja, det hadde vel vært noe Noen andre som ser noen essensielle feil i orderen min? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kan i allefall ikke se noen feil. Det jeg heller har spørsmål om er hvordan "sponsorforespørselbrevet" så ut? Personlig har jeg aldri forstått hvordan folk klarer å skaffe seg fete sponsorer. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 25. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg kan i allefall ikke se noen feil.Det jeg heller har spørsmål om er hvordan "sponsorforespørselbrevet" så ut? Personlig har jeg aldri forstått hvordan folk klarer å skaffe seg fete sponsorer. It's my little secret Er ikke så vanskelig egentlig, bare forklar hva du holder på med osv. Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg kan i allefall ikke se noen feil.Det jeg heller har spørsmål om er hvordan "sponsorforespørselbrevet" så ut? Personlig har jeg aldri forstått hvordan folk klarer å skaffe seg fete sponsorer. It's my little secret Er ikke så vanskelig egentlig, bare forklar hva du holder på med osv. Hmm...du mener å true dem? Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 26. februar 2008 Del Skrevet 26. februar 2008 Jeg kan i allefall ikke se noen feil.Det jeg heller har spørsmål om er hvordan "sponsorforespørselbrevet" så ut? Personlig har jeg aldri forstått hvordan folk klarer å skaffe seg fete sponsorer. It's my little secret Er ikke så vanskelig egentlig, bare forklar hva du holder på med osv. Hmm...du mener å true dem? Nei... Forklar prosjektet litt, litt om hvordan du har tenkt det skal bli, og spør pent. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 (endret) Da var det på tide med en bildeupdate! Og her er den: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10675303 *spise på sjokolade* Endret 29. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Hehe. Så utrolig lekkert ut. Sjokoladen er tatt med i beregningen. Blir spennende å se ytelsen til tri-sli. Håper du vil poste benchmarks. Gleder meg mer og mer til du blir ferdig. Åååå, dette blir så rått! :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Hehe. Så utrolig lekkert ut. Sjokoladen er tatt med i beregningen. Blir spennende å se ytelsen til tri-sli. Håper du vil poste benchmarks. Gleder meg mer og mer til du blir ferdig. Åååå, dette blir så rått! :!: Takker Jeg er benche-nerd, så hvis ikke det kommer noen resultater er jeg dessverre død Holder på å teipe Apogee blokka nå, da slangene er bittelitt for store. Derfor den lakk. Og nå er den potte tett *begynne med å putte inn hovedkort* EDIT: Jeg sliter med å løfte kortet med alle komponenter på. Det er sånn at jeg virkelig må passe på for å ikke miste det Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Er ikke hovedkortbrettet på TJ07 løst da? Slik at det går ann å fjerne det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2008 Er ikke hovedkortbrettet på TJ07 løst da? Slik at det går ann å fjerne det? Du er litt av en smarting du Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Fy fader, nå er jeg flau Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Da var det lagt ut en biiitteliten teaser Den finner du her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...iew=getlastpost Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det der så meget bra ut. Så ut som det ble veldig trangt. Skal du vannkjøle kortene? Luftkjøling vil vel være greit, men hadde blitt utrolig fint med vannkjøling. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Takker Planen er å vannkjøle kortene ja, men vet ikke om jeg har penger nok atm Kortene skal også vcore/vmem moddes, så da blir det litt lite med luftkjøling Endret 1. mars 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Da blir det nok litt knapt med luft ja. :!: Gleder meg allerede. Skal love deg at jeg kommer til å følge med på det du gjør fremover. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg som trode det var heavy når jeg monterte 2*8800GTX til en kompis, men dette tar kaka med 3 stykker! Lykker til videre med det flotte arbeidet. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Der passer det jo perfekt med 3stk MCW60 (totalt 600kr!!) Kjempeflott blir det! Endret 1. mars 2008 av 2bb1 Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Syykt nice. Gleder meg til vannkjølingen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2008 Der passer det jo perfekt med 3stk MCW60 (totalt 600kr!!) Kjempeflott blir det! Blir lagt til vannkjøling for den nette pris av to tusen kroner. Swiftech fullcovers, kobber apogee topp, en rad til og "litt" annet smått. Får se hva jeg får penger til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå