WheelMan Skrevet 31. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2008 Den iPhonen må være sinnsykt artig å ha. Ja , morsomme er at den "blender inn" med kabinettet, når den står på toppen Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Ja, da var tiden kommet.. Den tiden der vi skal komme fram til form / skrift på sidevinduet på dette praktfulle TJ07 Satt og diskuterte med GwIzDo (tror jeg det var) om og prøve og få tak i noen som kutter med laser/vannjet? Noen som vet noe eller har idéer? Lenke til kommentar
GwIzDo Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Er et firma på Nøtterøy som heter Kreativ Plast som holder på med plexi hvertfall! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Er et firma på Nøtterøy som heter Kreativ Plast som holder på med plexi hvertfall! Ja, planen var og kjøpe derfra. Men, noen som vet om noen som bruker vannjet/laserkutter i Vestfold området? Lenke til kommentar
Speedy501 Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Dette ser ut som et interessant prosjekt. Holder selv på med "grunnarbeidet" ved å velge kabinett, og ditt valg var interessant. Så kanskje et dumt spørsmål; hvorfor "inverterer" eller på norsk, speilvender du MB tray? Noen god grunn for det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 Satt den tilbake igjen, men grunnen var at det blir en del mindre kabelrot med det Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 (endret) Nydelig kabinett, hvertfall. Lykke til med prosjektet Iphone ser veldig fin ut edit: fete fingeravtrykk på noen av bildene ^^ Endret 2. februar 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2008 edit: fete fingeravtrykk på noen av bildene ^^ Ja, det viser vel bare at jeg er ivrig? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Eller bare har tafsa mye på det /secret Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Pent, pent, men kan ikke dy meg til litt off-topic: Hvor kjøpte du telefonen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Pent, pent, men kan ikke dy meg til litt off-topic:Hvor kjøpte du telefonen? Takker Bestefar i USA tok den med til landet for meg, til prisen av 2 tusen norske Liten update for spente sjeler: Det har nå kommet inn litt penger på min konto, og gjett hva det skal gå til? Videre planer blir som sagt tidligere og skaffe et sidevindu. Har muligens fått tak i noen som driver med vann/laser kutting, og skal høre om de har mulighet til og kutte litt for meg iløpet av uken Annet en det, så har jeg kommet opp med den sinnsyke idéen og vannkjøle CPU og GPU, ikke bare med vanlig vann, men med peltier på begge kjerner. Sounds good, ehh? Väd tycks om framtidige planer? EDIT: Er noen imot at det står Diskusjon.no i sidedøren på kabinettet, med litt liten skrift, skjært ut med litt plexi bak? Endret 6. februar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Peltier. Høres sinnsykt bra ut Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Ja, og relativt kjølig Trenger et par radiatorer til da, ifølge PacMan Får se hva det blir til Hva syns du om planene i og legge inn Diskusjon.no skrift/logo i kabinettet? Hvis jeg først får det skjært ut med vann/laser, så hvorfor ikke lage vinduet i Diskusjon.no logoen? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 Det blir nok skikkelig pent det. Kan se det for meg Men er det noe du selv kan leve med? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Men er det noe du selv kan leve med? Jeg... tror det, eller så selger jeg det til en ivrig forumbruker om jeg blir lei Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. februar 2008 Del Skrevet 6. februar 2008 (endret) Tror nok det blir perfekt da. Dersom du liker det, så er det greit. Tenkte bare jeg ikke skulle presse deg til noe. Det er ingen tvil om at det ikke vil bli noe annet enn sinnsykt pent. Endret 6. februar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2008 Det er ingen tvil om at det ikke vil bli noe annet enn sinnsykt pent. Me has gladnyhet Har kanskje skaffet en proff-lakkerer som vil lakkere kabinettet for meg, hovedsaklig innvendig Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Synes ikke løsningen med radiatoren var helt optimal men. Du hadde nok fått omtrent like god kjøling om du hadde hatt bare 2 vifter mellom der og heller satt radiatorene helt inntil viftene. Da ville du fått betraktlig mindre støy som jeg regner med at er en av grunnene for valget av vannkjøling. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dette blir bra. Godt valg av kabinett. Vurderte det engang i tiden med tanke på vannkjølingskabinett. Gleder meg veldig til å følge denne prosjektet. Loggen er lagt til som favoritter Lykke til videre! Skulle kjøpt meg likt kabinett og vannkjølingsutstyr og gjort det samme. Dette ser knallbra ut! Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Dette blir nok en konge casemodd:) Stå på!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Noe som (i mine øyne) kunne vært stilig å ta med hadde vært budsjett, slik at andre som blir inspirert kan sånn noenlunde få et beløp å forholde seg til. Seg for meg at det er mange der ute som tror at det er en billig penge å holde på med casemodding (noe det sikkert for så vidt også kan være, med tanke på hva du velger å gjøre), så kanskje det hadde vært stilig å "realisere" ting litt for folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå