Kakofoni Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg leter altså etter musikk fra en helt vanlig Tom & Jerry-episode, for å bruke det i en quiz som jeg ikke orker å forklare nærmere. Det jeg vil vite, er om noen har en Tom & Jerry-episode på PC-en som de kan eksportere et lydklipp fra? Evt. kan denne filmen brukes (NB! 12 MB .mpg-fil). Greia er nemlig at jeg ikke vet hvordan man eksporterer lyd fra videofiler, og om noen andre kunne gjøre det for meg. Tenkte musikk var den mest passende kategorien, correct me if I'm wrong. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Glem det. Jeg bare laster ned filmen. Er da ingen som trenger å se at det er Tom & Jerry det er snakk om. Problem solved. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg