Garegaupa Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Eg har ein relativt nyanskaffa ASUS F3Sr som eg er godt nøgd med så langt, men eg har eitt problem: Viss maskina står på så lenge at ho går i dvale, så får eg ikkje liv i ho att uansett kva eg gjer. Då er det berre å slå av med hovudbrytaren og starte på nytt. ASUS Live Update seier at eg har siste BIOS- og drivarversjonane. Operativsystemet er Windows Vista Premium (32-bit). Er det nokon som har har eit forslag til korleis eg kan få løyst dette? Endret 22. januar 2008 av Garegaupa Lenke til kommentar
Garegaupa Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Ingen som har noko å kome med her? Er eg så unik? Lenke til kommentar
RetroChat_net Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 ...Ikke helt sikkert at jeg treffet blink her, men en ting du burde prøve er å gå inn på den strømstyrings-profilen du bruker og deaktivere den "selektive USB-dealtiverinen" som er der...Hadde et lite sammenstøt mellom den og MSN på en annen ASUS maskin... ...Veldig ålreit dersom du også hadde kunnet gitt en tilbakemelding om det funker... ...Lykke til... RetroChat.Net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå