Gjest Meg selv ^^" Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jaha hva skjedde? Vi ble sammen, Jeg satset alt og hun satset nada. Nå sitter jeg igjen med null og niks pluss en skikkelig kvalmende følelse da jeg bare har vært en "Støttende klippe" som hun så fint kallte det. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jaha hva skjedde? Vi ble sammen, Jeg satset alt og hun satset nada. Nå sitter jeg igjen med null og niks pluss en skikkelig kvalmende følelse da jeg bare har vært en "Støttende klippe" som hun så fint kallte det. Da var nok problemet at fyren dumpa henne og du var der. Dere ble sammen, men det du egentlig var for henne var noen som kunne støtte henne gjennom den vanskelige perioden. Stopp meg hvis jeg tar feil her. Aldri bli sammen med en jente som akkurat har blitt dumpa og blitt skikkelig såret. Denne situasjonen vil jeg si er det motsatte av hva du kan ha opplevd. Lenke til kommentar
Gjest Meg selv ^^" Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 var heller hun som dumpa han for å bli sammen med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå