Walts Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Tenkte jeg skulle få med meg historien før jeg spilte DMC 4 som kommer ut om ikke så lenge, men hvilken rekkefølge er spillene i med beregnet dmc4. Og hvor ligger anime serien når det det gjelder historien? Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 DMC3 - DMC1 - DMC4 - DMC2 Anime serien veit jeg ikke hvor er Anbefaler deg å skaffe PS2 spillene ettersom de er ganske billige Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Okey takk =) har 3ern og 2ern, må vel skaffe 1ern også da. Om noen vet hvor animen holder til i historien så si fra =) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Historien er visst ikke så avansert har jeg hørt. Handler om en macho-kis som blir sterkere og sterkere og sterkere... og dreper demoner her og der, og nå har han blitt så sterk at han ikke kan være hovedkarakteren lengere. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Okey takk =) har 3ern og 2ern, må vel skaffe 1ern også da. Om noen vet hvor animen holder til i historien så si fra =) Anime'en har ikke noe med historien å spillene å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå