Gå til innhold

Selge godteri på skolen


Rinox

Anbefalte innlegg

Hei! Nå for tiden har jeg begynt å tjene penger via skolen ved å selge godteri kjøpt fra Sverige. Problemet er at de kassene med godteri jeg hadde ble utsolgt på ti minutter og nå er jeg tom for varer. Derfor lurer jeg på om dere kan komme med noen forslag tildiverse godteri som jeg kan kjøpe og selge med profitt på minst 30%.

 

Takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg drar til Sverige hver andre helg.

 

Jeg fant et "tilbud" i dag på Mix. Man kunne fylle opp en boks med godteri for 49,- så jeg fylte den opp til randen med slike sure lisser. Tjener raskt tilbake de pengene i morgen :)

Har dere forslag til slike ting jeg kan selg som jeg kan kjøpe i Norge når jeg ikke har mulighet til å dra til Sverige?

 

Er det forresten noe sted i Norge hvor man får kjøpt en pakke med 10 pakker Juicy Fruit eller Big Red i Norge for rundt 50-60,-?

Lenke til kommentar
Strengt tatt er det vel en sukker-kvote, så du kan jo smugle dette.

 

I tillegg er det jo forsåvidt svart salg uten moms og skatt...

 

Sorry mac! Men blei stoppa i tolla, men over 5kg sjokolade.. Han sa bare at jeg ikke burde smugle mer enn det er helsefarlig :p

 

Så den kvoten som var på 1kg godtri per pers er borte ;)

 

Men det er ulovelig å selge så lenge du ikke betaler skatt.. Men tviler på at noen unger som seller godtri vil bli politianmeldt.

 

Til svergie annenhver uke! :O

 

Kjøp deg søkkrik! :D

Lenke til kommentar
Å gå å selge godteri på skolen hørtes ikke pedofilt ut i det heletatt! No siree! :)

 

Pedofilt er ikke det som faller meg inn når jeg leser denne tråden. Han selger vel til sine jevnaldrende. Hadde han vært noen og femti og solgt billig godteri fra en varebil eller liknende, da kan jeg si meg enig med deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Bare bra å begynne å komme seg inn i kjøp/salg tidlig mener jeg..

 

På ungdommskolen så solgte jeg heller røyk enn godteri, fikk forespørsel om å kjøpe med godteri, men så ikke gevinsten i det.. en kartong røyk får du jo solgt til mer enn dobbel pris ;)

 

I disse dager er jo avgiften på røyk skyhøy, og hva koster en pakke? 65-70 kroner? mye å hente her, selvom det ikke er like lovlig som godteri.. ;)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Hei! Nå for tiden har jeg begynt å tjene penger via skolen ved å selge godteri kjøpt fra Sverige. Problemet er at de kassene med godteri jeg hadde ble utsolgt på ti minutter og nå er jeg tom for varer. Derfor lurer jeg på om dere kan komme med noen forslag tildiverse godteri som jeg kan kjøpe og selge med profitt på minst 30%.

 

Takk for alle svar.

 

Hei jeg selger godteri på skolen og tjener dritbra ingenting er galt med det!

du tjener penger! og man blir ikke ett mobbeoffer!!! SERR!

PEDOFILT!!! SERR !! INGENTING ER GALT MED DET ! FORTSETT vidre :D:innocent::hmm:

 

Hei du kan alltid uansett kjøpe kjærlighet eller godteri gos søstrene grene ved kassa det koster så lita men du tjener best :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...