Varmo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Hei, oppretter en ny tråd da den forrige ble stengt. Her kan vi som følger med på 3 sesong av Borettslaget på NRK 1, Lørdager kl. 19.55 diskutere serien. Hva synes dere som har sett den første episoden, lever den opp til de forrige, hvordan tror dere det vil utvikle seg framover for driftsleder Roy Narvestad, hans søster Ruth, Ali, Piirka, Linda og de andre beboerene i Tertitten Borettslag. Endret 22. januar 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Hehe, boretslaget er bare så genialt ! Håper det aldri sessongene tar slutt! gleder meg til lørdagene fremover. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er sesong3 noe som aldri har blitt airet før? Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, tror da det? Det skal være helt nytt ja. Forresten så har de fått flere karakterer (roller) i denne sessongen, men det er jo såklart samme fyren som spiller de da Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er sesong3 noe som aldri har blitt airet før? Stemmer det. Hehe, boretslaget er bare så genialt ! Håper det aldri sessongene tar slutt! gleder meg til lørdagene fremover. Dette er nok siste sesong, dessverre. Det sa i hvert fall Stoltenberg selv hos Grosvold. Hvilken rollefigur er favoritten her da? Min er selvfølgelig Narvestad Lenke til kommentar
Aces Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Narvestad har blitt litt for soft siden starten, men må si at sesong 3 ser ut til å bli bedre enn sesong to. Jeg liker snobbegutten best, ler meg skakk Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor "det drypper av Tommy" haha genialt! Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Er sesong3 noe som aldri har blitt airet før? Stemmer det. Hehe, boretslaget er bare så genialt ! Håper det aldri sessongene tar slutt! gleder meg til lørdagene fremover. Dette er nok siste sesong, dessverre. Det sa i hvert fall Stoltenberg selv hos Grosvold. Hvilken rollefigur er favoritten her da? Min er selvfølgelig Narvestad ååå nei!! vel, skal ivertifall nyte siste sessongen Forresten så er piirka den mest morsomme syntes jeg, haha. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke fått med meg absolutt alt av sesong 3 hittil, men det jeg har sett har vært veldig bra. Robert Stoltenberg er og forblir en artig mann! Lenke til kommentar
steinar2000 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Så den episoden nå på lørdag. Artige greier. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke fått med meg absolutt alt av sesong 3 hittil, men det jeg har sett har vært veldig bra. Robert Stoltenberg er og forblir en artig mann! Har kun vært sendt en episode hittil. Angående favorittkarakter vil jeg klart si Narvestad, jeg bare elsker oppførselen og væremåten hans, synes det er en karakter Stoltenberg har tatt skikkelig på kornet. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Har ikke fått med meg absolutt alt av sesong 3 hittil, men det jeg har sett har vært veldig bra. Robert Stoltenberg er og forblir en artig mann! Har kun vært sendt en episode hittil. Angående favorittkarakter vil jeg klart si Narvestad, jeg bare elsker oppførselen og væremåten hans, synes det er en karakter Stoltenberg har tatt skikkelig på kornet. HVA? Gikk ikke det forrige Lørdag også da? Eller var det noen form for reprise?? Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Første episode av sesong 3 gikk forrige lørdag.. Men programmet ligger på nrk nett-tv om du vil se det. Personlig digger jeg sossegutten Nikolai! Ler meg skakk i hel hver gang han kommer på skjermen! Lenke til kommentar
Piano_jente92 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Jeg digger Yngve !! :!: Og Narvestad er skikkelig morsom!!! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tommy er i frysa! Rofl! :!: Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 BAMP Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 BAMP Mente du bump kanskje? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 22. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg koser meg fortsatt med Borettslaget, men jeg konstaterer samtidig at det har tapt seg litt fra de to foregående sesongene, men dog fortsatt god underholdning. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Borettslaget er og blit genialt Synd det er siste sessong. Lenke til kommentar
nikkotai Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Borettslaget er og blit genialt Synd det er siste sessong. Synd og synd.. Har aldri ledd så mye av noe før som det jeg gjør når narvestad setter igang med sjefingen sin Men blir litt for mye av det samme, føler at det jeg har sett i denne sesongen har skjedd før.. Uansett, Stoltenberg er genial ! : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå