Magic Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 aspic har løsningen her; men jeg anbefaler deg å ikke bruke DMZ da det gir mindre beskyttelse mot hacking/skadelig programvare/ormer, da routeren din blir helt "åpen" og filtrerer ikke trafikk gjennom NAT-brannmur lengre... men bare mot maskinen som skal brukes som server, de andre er fortsatt beskyttet, og som jeg nevnte i posten der jeg anbefalte det, man må da installere en brannmur Takker for tipset men jeg bruker en pc som står på loftet, så det er ikke så farlig om jeg får noe dritt på den. Riktig no? kan ikke forstå at det kan funke ved bare å gjøre dette Se på bildet Chris. hmmm... public IP-address er vel addressen til internett som skal stå der? client pc, serveren din... Hva mener du med det? trodde det var ipen min som skulle stå der? men hva mener du med adressen til internett? Chris "Jeg vill åpne SMC ruteren min slik at andre der utenifra kan komme inn på Counter-strike serveren min" For at andre der utenifra (via public IP) kan koble seg på serveren din, må du åpne portene og sette på port forwarding fra internett-IP til serverens lokale IP. Men som jeg skrev til deg på pm, kan vi godt ta dette via msn, så skal jeg guide deg gjennom prosessen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 jeg har redigert førsteposten da premien strider med reglene for forumet hva gjelder piratkopiering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå