mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 i en elektro/databutikk a'la expert eller elkjøp. Dersom du har trådløst nett i huset trenger du ingenting. tror nok du misforsto hva kameraten din prøvde å forklare deg forresten.. Okei men vis jeg har trådløs internett i huset, hvordan får jeg koblet det til ps3 ? No offence, men hvor gammel er du? Da må du gå på Settings => Network Settings => Internet Connection. Trengte ikke å gjøre det jeg. Sjekket bare, og da sto den på "wireless" elns fra før Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Utrolig morsom tråd Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 Utrolig morsom tråd Hehehe Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Men åpent nettverk er ingen god løsning om du har naboer. Men jeg regner med at WEP-key blir litt for avansert for deg. Også får vi håpe at neste verjson av playstation vil ha innebygget internett. Vi kunne spart mange brebåndskroner på det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Hahahaha Dette var gøy å lese gjennom, og ja snillekim, det hadde vært ganske rått! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå