celidog Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Får lønn om 5 uker til, og lurer på om PS3 har innebygd internett Eller må du få trådløs internett å koble det til playstationen ? Takk for svar , ^^ Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg vet ikke om dette er et tulle spørsmål, men jeg svarer forde. Playstation 3 har mulighet for å kobles til internett ja, så du kan bruke den til å blant annet surfe på nettet. Men da må du ha tilgang til et nettverk, enten trådløst eller med kabel. Kort svar: Ja, du må få trådløst/kabel internett for å koble den til. Endret 22. januar 2008 av sir-alex Lenke til kommentar
celidog Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg vet ikke om dette er et tulle spørsmål, men jeg svarer forde. Playstation 3 har mulighet for å kobles til internett ja, så du kan bruke den til å blant annet surfe på nettet. Men da må du ha tilgang til et nettverk, enten trådløst eller med kabel. Kort svar: Ja, du må få trådløst/kabel internett for å koble den til. Javell. Bare en venn av meg som sa at man ikke måtte ha kabel eller trådløst internett. Så begynte å lure veldig mye, Tusen takk for at du svarte ihvertfall Lenke til kommentar
celidog Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Men får jeg alt jeg trenger til å ha internett til ps3'en når jeg kjøper den? Jeg må bare ha trådløst internett, thats it?? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Du må ha internett i huset ditt ja. PS3 er klar til å kobles opp med en gang dette er i orden. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ja, det er innebygget nett på PS3, alt du trenger er som sagt et trådløst nett eller kablet nett, men da må du bruke nettverkskabel.. Lenke til kommentar
Tallyho Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Internett kommer dessverre ikke ferdig installert på Playstation 3. Det må streames. Lenke til kommentar
marvol Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jaja, men den tid den sorg Lenke til kommentar
celidog Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 hvor får jeg kjøpt nettverkskabel ? :> Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) i en elektro/databutikk a'la expert eller elkjøp. Dersom du har trådløst nett i huset trenger du ingenting. tror nok du misforsto hva kameraten din prøvde å forklare deg forresten.. Endret 22. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
marvol Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ikke på elkjøp eller en annen slik butikk . /nat Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hvor får jeg kjøpt nettverkskabel ? :> Det følger med en nettverkskabel til PS3en Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hvor får jeg kjøpt nettverkskabel ? :> Det følger med en nettverkskabel til PS3en Det gjorde det ikke hos meg ? :O Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 fulgte med en svart en schjellin, gå og rist dem Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 hvor får jeg kjøpt nettverkskabel ? :> Det følger med en nettverkskabel til PS3en Det gjorde det ikke hos meg ? :O Fulgte ikke med her heller Kanskje det bare følger med 60 GB modellene? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 ja følger bare med i 60gb, ikke 40gb.. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ok, jeg trodde det fulgte med alle jeg Lenke til kommentar
Alexandererkulass Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 i en elektro/databutikk a'la expert eller elkjøp. Dersom du har trådløst nett i huset trenger du ingenting. tror nok du misforsto hva kameraten din prøvde å forklare deg forresten.. Okei men vis jeg har trådløs internett i huset, hvordan får jeg koblet det til ps3 ? Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 i en elektro/databutikk a'la expert eller elkjøp. Dersom du har trådløst nett i huset trenger du ingenting. tror nok du misforsto hva kameraten din prøvde å forklare deg forresten.. Okei men vis jeg har trådløs internett i huset, hvordan får jeg koblet det til ps3 ? Da skal PS3'en din finne nettet helt selv Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) i en elektro/databutikk a'la expert eller elkjøp. Dersom du har trådløst nett i huset trenger du ingenting. tror nok du misforsto hva kameraten din prøvde å forklare deg forresten.. Okei men vis jeg har trådløs internett i huset, hvordan får jeg koblet det til ps3 ? No offence, men hvor gammel er du? Da må du gå på Settings => Network Settings => Internet Connection. Endret 12. november 2008 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå