Gå til innhold

Hva skal du ha med på TG03?


allyse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var vel standard i fjor at høytalerne ikke skulle være større enn skjermen tilsammen eller no (og mindre enn Oslo Plaza). På en annen side, skal like å se du får plass til de høyttalerne der på 80x60cm bordplass og en liten krok foran bordet, trukke det går du.

 

åjoda... alt er planlagt og tilrettelagt :D

skal mekke hyllesystem som de skal stå i :D

 

I fjor gikk de rundt med avbiter og truet folk. :lol: Håper de er mer ivri i år. Så slipper jeg å bruke hørselsvern.

Året før satt jeg på andre siden av NORSKE NERDER. FY F.. Bare XL radio komentarer og dårlig heime meka musikk.

 

Vel i år har jeg superduper gode høretelefone. Kommer bare til å kjenne bassen fra de andre sine høytalere, og ingen andre lyder enn mine egne. :woot:

Lenke til kommentar

Hei.... Er fra kirkenes selv ... flytta fra Kirkenes i 98

 

Kjenner jeg deg ??

 

Hilsen M Buljo

 

 

Får en ganske kronglete vei til TG, men tar fly ifra Kirkenes til Oslo, og sover i Oslo et døgn før jeg tar tog ifra Oslo til Hamar....

 

Jeg tar med meg alt stuffet jeg trenger, som

 

-Skjerm (17" LCD)

-Kabinett og datautstyr

-Hexor brillene mine (blåe firkantete glassbriller (uten styrke) som får meg til å se ut som en hexor)

-Div. Dataguder (figurer jeg lagde på sløyden som liten, og som merkelig hjelper meg til å fragge mer og bedre)

-Sovepose

-Pute

-Toalettsaker

-BILLETTEN!

-og alt annet jeg har glemmt....

 

Gleder meg sinnsykt!!!  :woot:

Lenke til kommentar

PeNtA, hva er nummeret ditt?? :wink: :wink:

det vet jeg! ... eller kan jeg finne ut på 1 minutt ....

*hint.. telefonkatalogen*

 

ÅH!! åh!! :woot: ta meg! ta meg!! jeg kan det!!! I KNOW!!!

 

:shrug:

kan du? ... jøss .... hvem ville trodd det!

jeg kan ikke mitt egent telefonnummer ...

 

du så den :shrug: ikkesant? mm! btw! i morra tidlig drar jeg til Hamar!! :woot:

Lenke til kommentar
Høyest antall samtidige brukere på forumet var 118 den 04 Mar 2003 16:30

Skal vi gjøre noe med det under TG? Få 'alle' innom en tur. :)

 

Hva er oppmøtetidspunktet folk har satt seg her? Altså sikter dere på første bølgen eller komme i ei mer rolig periode?

 

PeNtA: Det er noen fine benker i Hamar du kan sove på, siden du tydeligvis har tenkt deg først inn.

Lenke til kommentar

PeNtA: Det er noen fine benker i Hamar du kan sove på, siden du tydeligvis har tenkt deg først inn.

 

huh? har jeg tenkt meg først inn? bare fordi jeg regner med å være på skipet mellom sju og åtte onsdagsmorgen betyr jo ikke det at jeg regner med å bli førstemann inn... er jo masse folk som kommer på tirsdagskvelden. trokke helt jeg fikk med meg hva du mente der..

Lenke til kommentar

Ja, linsene mine. Jeg har sett passe dum og übernerd ut med kun brillene på meg. Har tatt med meg et par snasne solbriller som jeg bare kan glemme å få bruke.

 

Det ser også ut som at jeg har tatt for mye klær med meg, disse utgjør 2/3 av innholdet i baggen min...

 

Annet jeg har glemt (off-topic): Å melde dataen min på casemod-compoen :evil: ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...