SineTwo Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 Her er vel lista mi Ptn kort (visa ) Lian Li (520gb) 17" Skjerm (crt) Keyboard (modda crap) Mus (mx500) Keyboard/Mus Støtte (silikon er bra for henda ) Kamera + USB + Lader (viktig å ta bilder av folk som sover på tastaturene sine) TP Kabel (lan uten dette?) 2x CDR Spindels (blir nok en del svarte samsung'er å brenne) USB 2.0 Shit (ekstern usb 2.0 casing, bra å ha med - "hot swap" ) Koss Headphones + Volum Kontroll + Minijack Extender? (må ha headphones, cs nerder med høyttalere kan brenne ihelvete) Cans (lan uten drikke?) Cube Light + Egg Light (belysning er fint for de som ikke er vant til det å sitte i mørket 24/7) Mobil + Lader (holde kontakten med the real world) El Splitter (MAX) (skal ha med nok av elektriske uttak ) Og her er vel det dere ikke trenger å vite... 4 x Underwear 4 x Tskjorte 2 x Genser 1 x Towel 4 x Sokker 2 x Jeans 1 x Slippers 1 x Tannbørste 1 x Tannkrem o s v . Lenke til kommentar
atrax Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 Pokker....blir skikkelig deppa av å lese om alle dere heldiggriser som skal til TG! Var der i 99, 00, 01 og 02, men i år skal ingen av vennene mine...litt kjipern å være der alene! *snufse* Pliiis sett opp noen webcams eller livefeed-radio! Må høre duret fra hallen for å få stemninga i meg... Lenke til kommentar
morten2101 Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 mot litt betaling kan vel visse ting utføres? den kunne missforståes lett gitt.. :oops: hmmm, kan det ja va var det du tenkte på kanskje??? PeNtA, hva er nummeret ditt?? :wink: :wink: Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 Siden jeg bor langt hæl**** i nord vil det ikke være særlig praktisk å ta med seg et akryl kabinett m/ 19" skjerm og 2 bager. derfor tar jeg med meg: Bærbar P4 2.55GHz 512 DDR 60 + 30GB HDD MS intelli v3.0, mouse bungee og fUnc sUrface m/ skatez og speedfix :-) Keyboard Headset aka hørselvern Digitalt kamera (seff) Noen svenske brett med coke og seff en del klær etc. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 1. april 2003 Rapporter Del Skrevet 1. april 2003 Må vel slenge meg på denne tråden, jeg også... Jeg tar en spesialbestilt buss for TG03-deltakere fra Sandnes og Ålgård, og kommer til å ta med følgende ting: - Papirbilett skrevet ut på min modda Kyocera FS-1500, ettersom dette er mitt første TG og derfor ikke har noe fancy PTN-kort. - Prosjekt Donald Dophue (min Shuttle SB51G). Jeg håper at det ikke kommer noen representanter fra Disney-konsernet på TG03... - Lite-On LitePanel 170, kjøpt for ansattpris på jobben - Microsoft Internet Keyboard Pro + Intellimouse Explorer - Min snart 3 år gamle musematte fra IT-Akademiet - HP Photosmart 318 digitalt kamera, med 2 sett oppladbare batterier+lader, USB-kabel samt 128MB CF-kort med plass til 138 bilder på høyeste kvalitet. Dette skal fylles opp! - 2 PlayStation-kontrollere, med PSX-USB konvertere. Greit med litt Tekken 3 dersom jeg skulle kjede meg. En utfordring fra andre TG03-deltakere sier jeg heller ikke nei takk til. - Mitt USB-smykke (Apacer HandySteno på 128MB). Det er ikke bare jenter som har rett til å bære smykkegjenstander... - Strømkabler for PC og skjerm, inkludert en 4-kontakters padde m/overspenningsvern samt TP-kabler for sikkerhets skyld. - Et foreløplig ukjent antall CDR-plater, både tomme og brente - Philips SBC HP170 hodetelefoner - Min eske med det rare i (skruer, Arctic Silver, elektro-lakk, trykkluft, vifter, forstørrelsesglass med hodefeste og annet jalla) - 2 lommelykter: 1 Mini Mag-Lite (min private) og en Mag-Lite rip-off fra Biltema (som jeg kan låne bort). Får kanskje tak i en "stor" Mag-Lite (den på ca. 30cm). - Skrujern med 6 løse bits og teleskophode m/magnet, kjøpt hos gode, gamle Claser'n. Aldri et LAN uten! - En eller annen form for maskot, mest sannsynlig den tomme Darth Maul shampoo-flaska mi. - Muligens en Leatherman Wave eller en Victorinox/fake - "Duct Tape", bedre kjent som MacGyver-tape. Man vet aldri..! - Mobiltelefon, type Nokia 3510 m/lader - Sovepose (billig jalla dritt) samt liggeunderlag. Har vurdert en oppblåsbar madrass, men faren for sabotasje blir nok for stor til at jeg kan benytte meg av denne. - Diverse klær og fottøy, inkludert 3 silkeskjorter (blå, orange, svart) med samurai-motiv, Overklokking.no T-skjorte, sort Diesel-frakk, en street-kamofarget fiskerlue (når jeg ikke gidder å fikse på håret) og Adidas-sandalene mine. - Diverse toalettsaker, bl.a tigerbalsam for håndleddene og Dax Rød. - Penger selvfølgelig, og VISA-kort (om jeg skulle få lyst å kjøpe noe på nettet mens jeg er på TG03) - Diverse lesestoff mens jeg er på bussen til/fra TG03 (bl.a PC GAMER UK, "Basic Tagalog for Foreigners and Non-Tagalogs" og annen lektyre jeg rasker med meg i farten) + andre saker som jeg vil ha med, men som garantert jeg vil glemme. Alt dette skal stappes inn i 4 kolli: Bag for Prosjekt Donald Dophue, bæreveske for LCD-skjermen og 1 svær bag + ryggsekk for resten. Mat, drikke og andre ting som dukker opp vil jeg ta som det kommer. Dere vil finne meg på Bord C6, Sete 23 - altså kun 1-2 bord unna #hw.no@UnderNet-rekka. Jeg ser fram til eventuelt å bli kjent med disse, samt andre folk... Lenke til kommentar
xthal Skrevet 2. april 2003 Rapporter Del Skrevet 2. april 2003 tror jeg skal ha med maskinen min og disse: Lenke til kommentar
SineTwo Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 håper ikke du sitter ved meg, for hvis du spiller cs techno trance rave og dance kan jeg nok love at høyttalernee merklig nok får et kick eller to i seg når du sover neida Lenke til kommentar
xthal Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 håper ikke du sitter ved meg, for hvis du spiller cs techno trance rave og dance kan jeg nok love at høyttalernee merklig nok får et kick eller to i seg når du sover neida hehe, skal garantere at det blir _LITE_ techno trance rave og dance som kommer ut av de der! en del rammstein, slipknot, korn, zeromancer, ayreon osv. osv. er nok mer trolig Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 nå fikk jeg billett!!! c ya there!! Grattis. Hvor langt bak i køen var du ? 950 eller no Lenke til kommentar
midtownmadnes Skrevet 3. april 2003 Rapporter Del Skrevet 3. april 2003 Faen heldig griser får ikke dratt er bare 13 Lenke til kommentar
Falkland Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 Kommer fra en kul bygd ca. 10min fra Hamar (med mi kjøring), derfor skal jeg også kjøre selv. Har ikke billett men er antaligvis inne i skipet før noen av dere! Av utstyr skal jeg ha med: 3 x 10m klatretau 1 stk klatresele for hofte/lår 1 stk vinterkammo 1 stk urban/desert kammo 1 stk AG-3 1 stk 12,7' sniper 6 stk shock-granater 6 stk CS-granater 1 stk optisk kikkertsikte til 12,7'n 1 komplett verktøsett ANTK-96 Dere kommer ikke til å se meg, men kommer absolutt til å merke mitt nærvær! Yankee Pride, Mo'Fo's Håper forøvrig at dere alle får en fin påske... Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 Har vurdert en oppblåsbar madrass, men faren for sabotasje blir nok for stor til at jeg kan benytte meg av denne. Dere vil finne meg på Bord C6, Sete 23 - altså kun 1-2 bord unna #hw.no@UnderNet-rekka. Jeg ser fram til eventuelt å bli kjent med disse, samt andre folk... Vurderer selv luftmadrass, men jeg tror jeg ikke tar det allikavel. Vil ikke våkne på "bakken". Vi snakkes garantert Vi kommer til å kjøre en Pizza gathering for de som vil være med Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 5. april 2003 Rapporter Del Skrevet 5. april 2003 Vet ikke om luftmadrass er så lurt nei. Men selvoppblåsbart 'vanlig' underlag har funka supert for meg på TG i mange år nå. Godt og ligge på og lite stress. Hvis du så mot all formodning skal punktere kan du jo sikkert låne liggeunderlag fra en kamerat eller no, alle sover skjelden på samme tid. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 7. april 2003 Rapporter Del Skrevet 7. april 2003 Tror jeg går for et standard liggeunderlag, har ikke kapital til å kjøpe noe nytt 1337 greier. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 7. april 2003 Rapporter Del Skrevet 7. april 2003 tror jeg skal ha med maskinen min og disse: håper ikke du sitter ved meg, for hvis du spiller cs techno trance rave og dance kan jeg nok love at høyttalernee merklig nok får et kick eller to i seg når du sover neida hehe, skal garantere at det blir _LITE_ techno trance rave og dance som kommer ut av de der! en del rammstein, slipknot, korn, zeromancer, ayreon osv. osv. er nok mer trolig Q: Can i bring my supah-dupah-big megawattage sound system and blast out a badly compressed version of some lame song? A: No, sucker. More information about the rules will be added soon. Hentet fra http://www.gathering.org/espresso/pages/tg...o_faq/view.html for deg. For oss andre med normal hørsel. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. april 2003 Rapporter Del Skrevet 7. april 2003 Det var vel standard i fjor at høytalerne ikke skulle være større enn skjermen tilsammen eller no (og mindre enn Oslo Plaza). På en annen side, skal like å se du får plass til de høyttalerne der på 80x60cm bordplass og en liten krok foran bordet, trukke det går du. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 7. april 2003 Rapporter Del Skrevet 7. april 2003 Kommer fra en kul bygd ca. 10min fra Hamar (med mi kjøring), derfor skal jeg også kjøre selv. Har ikke billett men er antaligvis inne i skipet før noen av dere! Av utstyr skal jeg ha med: 3 x 10m klatretau 1 stk klatresele for hofte/lår 1 stk vinterkammo 1 stk urban/desert kammo 1 stk AG-3 1 stk 12,7' sniper 6 stk shock-granater 6 stk CS-granater 1 stk optisk kikkertsikte til 12,7'n 1 komplett verktøsett ANTK-96 Dere kommer ikke til å se meg, men kommer absolutt til å merke mitt nærvær! Yankee Pride, Mo'Fo's Håper forøvrig at dere alle får en fin påske... Tror du at skal spille CS live i Skipet? Da har du spilt for mye CS og burde sperres inn Lenke til kommentar
xthal Skrevet 10. april 2003 Rapporter Del Skrevet 10. april 2003 Det var vel standard i fjor at høytalerne ikke skulle være større enn skjermen tilsammen eller no (og mindre enn Oslo Plaza). På en annen side, skal like å se du får plass til de høyttalerne der på 80x60cm bordplass og en liten krok foran bordet, trukke det går du. åjoda... alt er planlagt og tilrettelagt skal mekke hyllesystem som de skal stå i Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. april 2003 Rapporter Del Skrevet 10. april 2003 PeNtA, hva er nummeret ditt?? :wink: :wink: det vet jeg! ... eller kan jeg finne ut på 1 minutt .... *hint.. telefonkatalogen* Lenke til kommentar
555 Skrevet 11. april 2003 Rapporter Del Skrevet 11. april 2003 17" Skjerm Gammelt Aopen kabis med HW og tyverialarm Tastatur, mus osv. Pute til å sitte på Kler, tannbørste osv. Volvo Duett -67 (kassebil) til å sove i 5GB ledig HD plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå